Gå til innhold
Hundesonen.no

Vibri halsbånd


Tonje

Recommended Posts

Altså, etter å ha lett igjennom det meste av nettbutikker på jakt etter det "perfekte halsbåndet" i flere dager( skal det være så skal det være),har valget til slutt falt på vibri. Jeg digger sånne brede myke halsbånd,og når jeg i tillegg kan få fikse farger og sånt selv, er det jo bare å slå til. MEN!

Jeg klarer ikke bestemme meg for farger! Har sett igjennom alle bildene på galleriet, men de jeg synes ser veldig fine ut der, er nok mest pga farger på hund og bakgrunn også. Det er ingen med Ike sine farger der, som jeg liksom kunne sammenlignet litt med.

Det jeg vet er at jeg vil ha svart bånd(tror jeg),og fleece( kanskje fuskepels),og så må jeg ha navnet på da. I hvitt antageligvis, men det kommer jo an på fargen på båndet. Ja,dere skjønner tegninga? :rolleyes2:

Help anyone? Hva blir penest på Ike?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, etter å ha lett igjennom det meste av nettbutikker på jakt etter det "perfekte halsbåndet" i flere dager( skal det være så skal det være),har valget til slutt falt på vibri. Jeg digger sånne brede myke halsbånd,og når jeg i tillegg kan få fikse farger og sånt selv, er det jo bare å slå til. MEN!

Jeg klarer ikke bestemme meg for farger! Har sett igjennom alle bildene på galleriet, men de jeg synes ser veldig fine ut der, er nok mest pga farger på hund og bakgrunn også. Det er ingen med Ike sine farger der, som jeg liksom kunne sammenlignet litt med.

Det jeg vet er at jeg vil ha svart bånd(tror jeg),og fleece( kanskje fuskepels),og så må jeg ha navnet på da. I hvitt antageligvis, men det kommer jo an på fargen på båndet. Ja,dere skjønner tegninga? :)

Help anyone? Hva blir penest på Ike?

Kan du sette inn et bilde av hele Whippet gutten??

På forsiden på Vibrisiden på andre bilde er et halsbånd jeg syntes så fint ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Collar Mania. Mye stilig dilldall du kan styre med selv der også - holdbart 'au. :wub:

Neineinei,nå skal ikke du komme med enda en nettside jeg ikke har sjekket ut,du synes ikke jeg er vingle-petter nok fra før av? :)

Nå har jeg bestemt meg for vibri,så da må det bli det. Kan ikke forvirres mer her nå!

Men er det ingen som vil tipse litt om farger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, tror ikke jeg vil ha hvitt,det kommer ikke til å se ut etterhvert. Men hva med bare sort,og skrift i gull eller gul? Eller sånn som (jeg tror det er svart og hvit whippet) "husse" har? Jeg vet at jeg vil ha navn på,og to poter på hver side av navnet hvertfall.

Takk for tipsene!:wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Som @maysofie er inne på, jeg vil vite at en person med utdanning innen hund og adferd er til stede og ansvarlig til enhver tid. Jeg hører om kenneler som stort sett har studenter og utenlandske ansatte uten noe særlig erfaring. Selvfølgelig kan de alltids fint mate og lufte hunder, men om man skal ha ansvaret for de rundt andre, fremmede hunder, og ikke minst sørge for at de har det bra i fremmede omgivelser, så må man ha litt mer erfaring og kunnskap. Personlig foretrekker jeg privat pass der ikke fremmede skal avgjøre om hundene mine skal omgåes andre eller ikke.
    • Jeg har klart en natt hvor hun sov i  syv timer i strekk, men det var unntaket. Men hun er ikke 16 uker enda. 
    • Det som er viktig for meg når jeg har dyret mitt på dyrehotell er at jeg er sikker på at det har det godt. Det vil si at jeg er opptatt av at de oppholder seg på en koselig, ren og hygienisk plass med stort område å bevege seg på. Jeg er også opptatt av sikkerheten til dyret. At det ikke kan stikke av og at andre dyr eller uvedkommende ikke kan komme inn til mitt dyr. Det er også viktig at de har en avtale med veterinær som kan komme straks om noe skulle skje. Jeg er også opptatt av at dyret skal få mye daglig aktivitet og lek. Det er også fint med oppdateringer daglig, gjerne flere ganger hver dag med bilder og video av hvordan dyret har det, gjerne av aktiviteter og lek.
    • Vanlige 'gammel-manns vorter' (dog uten betennelse og puss) og dessverre kreft er vel det jeg har vært borti på gamle hunder. 
    • Takk for svar.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...