Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundetreff på Ås?


talemarie

Recommended Posts

Rundt 1.mars får jeg en labradorvalp i huset, og jeg synes at der er viktig at han treffer mange andre huder slik at han blir godt sosialisert:) Noen som har lyst til å treffes for lek og moro på Ås? Kanskje kan vi ha en fast ettermiddag/kveld i uka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig at det er noen her i Ås som vil bli med på treff :lol: Jeg henter valpen (Lukas blir navnet) nå på lørdag, og må bare sjekke at det er greit å treffe andre hunder med en gang i forhold til vaksinering og sånn.. Vi kan jo avtale nærmere etter hvert!

Jeg har kommet i kontakt med Studenthunden :P De hadde ingen konkrete planer for treff akkurat nå, men håper visst å få til noe utover våren så jeg melder meg nok inn der...

Nå gleder jeg meg bare masse til å få den lille krabaten i hus.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er Lukas vel i hus :yes: Han skal ikke vaksineres før han er 3mnd (han er 2mnd nå), men det burde gå greit å treffe andre hunder så lenge de er vaksinert.... Jeg tar fri fra jobben kommende uke (uke 10), og har hjemmekontor uka ettte så jeg er fleksibel på tidspunkt for å treffes. Kom gjerne med forslag på sted og tidspunkt :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et jorde som ligger brakk rett ved Moerfeltet, ca 10 min fra togstasjonen. Kanskje det hadde vært noe? :kiss:

Jordet finner dere ved å følge grusveien som går langs toglinja (på samme side som stasjonsbygningen, retning Moss). Hva med nå på torsdag? Greit å treffes før det blir mørkt, hvis ikke får vi prøve å finne en opplyst grusbane eller noe...

Merker at Lukas fort blir sliten (han er jo bare 8 uker), men tror likevel det er fint for ham å treffe noen andre hunder litt.. :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...