Gå til innhold
Hundesonen.no

Letohallen 16. og 17. februar


Caroline

Recommended Posts

Siden ingen andre starter tråden, så gjør jeg det.

Resultater fra sheltieringen idag ble

1BHK BIM N Uch Lythwood Scrumpy Jack

2 BHK N Uch NV-07 La-Min-So's Blue Silver Otto

3 BHK Cert Orreknuppen's Isak

1BTK BIR 1BIG 3BIS N Uch NV-07 Leeland Queen In Starshine

2BTK Imaferrari's Walk The Rainbow

Fyller inn resten senere, men det var morsomt at Beauty ble plassert i BIS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo da, vi var der vi ;)

Lørdag ble Echo 3 BHK med CK, og Dennis ble BIM med cert.

I valperingen stilte søstrene sisters: June og Mille.

Dommeren hadde store problemer med å bestemme seg, og sa at hun aldri i sin dommerkarriere hadde dømt to så typelike og gjennomført vakre kvalitetsvalper... :blink:

Mille trakk den lengste tråden, og ble tilslutt BIS-5!

På søndag stilte jeg kun Dennis blant de voksne, og han ble 2 BHK med cert.

I valperingen var også Mjærum usikker. De fikk omtrent identiske kritikker, og begge var "særdeles lovende". Denne gangen var det June som trakk det lengste strået, og hun ble også BIS 2!

Kjempegøy for eierne hennes, som hadde kjørt 7 timer for å komme hit, og kjempegøy for oss. Det viser at vi har "bredde" i kullet, og ikke kun en vinner. :P

Kjempegøy, var det!

Også må jeg jo også gratulere svigers med BIR OG BIM i Sheltieringen, samt BIG- 1 og BIS 3 som Caroline nevnte :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo da, vi var der vi :P

Lørdag ble Echo 3 BHK med CK, og Dennis ble BIM med cert.

I valperingen stilte søstrene sisters: June og Mille.

Dommeren hadde store problemer med å bestemme seg, og sa at hun aldri i sin dommerkarriere hadde dømt to så typelike og gjennomført vakre kvalitetsvalper... :blink:

Mille trakk den lengste tråden, og ble tilslutt BIS-5!

På søndag stilte jeg kun Dennis blant de voksne, og han ble 2 BHK med cert.

I valperingen var også Mjærum usikker. De fikk omtrent identiske kritikker, og begge var "særdeles lovende". Denne gangen var det June som trakk det lengste strået, og hun ble også BIS 2!

Kjempegøy for eierne hennes, som hadde kjørt 7 timer for å komme hit, og kjempegøy for oss. Det viser at vi har "bredde" i kullet, og ikke kun en vinner. :P

Kjempegøy, var det!

Også må jeg jo også gratulere svigers med BIR OG BIM i Sheltieringen, samt BIG- 1 og BIS 3 som Caroline nevnte ;)

Det var da enda godt kritikkene var leselige.

Hilsen sliten skriver som skrev med kråketær! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle som har gjort det bra! :D

Spesielt til Yodel, såklart, men ikke minst var det utrolig gøy at BIR Voksen Basenji ble BIS!! Det er så fantastisk når rasen vår for vist seg fram! :blink:

Jeg måtte bli hjemme, så Loke fikk ikke prøvd seg mot søstrene sine, og Tasha fikk heller ikke med seg sine siste valpeshow! Gikk heller tur i heia, vi, i regn og storm.... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...