Jeampi Skrevet 4. September 2005 Rapporter Share Skrevet 4. September 2005 Ble litt inspirtert av scarlet sitt innlegg om hunden sine logoer her :oops: Har DIN hund noen spesiell logo? Pito sin logo: "Pitufina" betyr "jente smurf" på spansk. Det skrives PitU men jeg ville skrive navnet hennes som PitO fordi at ellers hadde folk kallt henne Pitufina rett frem. Fordi at i Spania uttales "U" som "O" og "O" som "Å".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 4. September 2005 Rapporter Share Skrevet 4. September 2005 måtte lese det der to ganger #-o han har ikke no spesiell logo (noen forslag?) smurfene er kule da =D> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 4. September 2005 Rapporter Share Skrevet 4. September 2005 Vel sånn ubevisst når jeg tenker over det så blir det krone for Oscar, siden Oscar II var en konge i Irland Og Nena sin er en filosof, fordi hun heter Filosofias-Simone, blei litt inspirert jeg og så jeg la det inn på siden dems http://www.hawaii.edu/lruby/art400/THINKER.GIF Nena sin(tror bilde var LITT stort, så jeg legger bare url'en) Oscar sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 4. September 2005 Rapporter Share Skrevet 4. September 2005 i norrøn mytologi var ask og embla det samme som kristendommens eva og adam, så et blad ville vel kanskje blitt hans logo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 4. September 2005 Rapporter Share Skrevet 4. September 2005 hvordan i alle dager vet man hva logoer hundene har da??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 4. September 2005 Rapporter Share Skrevet 4. September 2005 hvordan i alle dager vet man hva logoer hundene har da??? Det dikter man da selv Finner noe som passer til hunden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scarlet Skrevet 5. September 2005 Rapporter Share Skrevet 5. September 2005 hvordan i alle dager vet man hva logoer hundene har da??? Når det gjelder logoene til Scarlet-Red hundene synes jeg det var lett å finne dem . Sheeba har ordet ordet Magic i stamtavlen, derfor valgte jeg en tryllestav som hennes logo. Coca har en mor som til daglig blir kalt Cola (Coca Cola), derfor "stjal" jeg logoen fra Coca Cola. Synes jo ikke det passet helt med fargene hvitt eller rødt, så jeg gjorde om de fargene til Coca's farger. Leia er oppkalt etter Princess Leia i Star Wars, altså statue av henne som logo her. Nemi er jo oppkalt etter tegnefigurserien av samme navn, derfor ble den logoen valgt. Når det gjelder Mala, ga Silje fort beskjed om at navnet var Kroatisk og betydde liten. Tingeling fra Peter Pan er jo definitivt liten. Til slutt Leah. Hun har Queen i stamtavlenavnet + hun er oppkalt etter Prinsesse Märta's siste datter Leah Isadora, altså en prinsessekrone. Altså som Silje og sier, man finner noe som passer til hunden vår. Bruke fantasien vår. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 5. September 2005 Rapporter Share Skrevet 5. September 2005 Ehm, Rosen Ramona av Grunningen må vel bli noe sånt noe: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 5. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. September 2005 Ehm, Rosen Ramona av Grunningen må vel bli noe sånt noe: Kult! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 5. September 2005 Rapporter Share Skrevet 5. September 2005 Da må dette være Diego sin Logo.. Han heter Peer Gynt's Cream Cake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 5. September 2005 Rapporter Share Skrevet 5. September 2005 Ehm, Rosen Ramona av Grunningen må vel bli noe sånt noe: kjempe skjønt Ramona er fint... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheaten terrier Skrevet 5. September 2005 Rapporter Share Skrevet 5. September 2005 Må jo bli denne da: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 5. September 2005 Rapporter Share Skrevet 5. September 2005 Da må dette være Diego sin Logo.. Han heter Peer Gynt's Cream Cake. Nyyydelig logo!! (han skulle jo ha hatt en pappeske da, siden du sier han er dum som en pappeske ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina Skrevet 5. September 2005 Rapporter Share Skrevet 5. September 2005 Egentlig skulle jeg vel hatt en parfymeflaske(Chiwalis smells like lagerfeld) , men rosen lagerfeld er finere og derfor må det være logoen hans. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scarlet Skrevet 5. September 2005 Rapporter Share Skrevet 5. September 2005 Fantasien er jammen på plass hos flere av dere her Det er jo ikke vanskelig å finne logo, bare man er litt kreativ. Virkelig bra Likte godt alle logoene jag, men jeg falt jo helt pladask for den vakre sorte rosen. Den var helt spesiell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 5. September 2005 Rapporter Share Skrevet 5. September 2005 Likte godt alle logoene jag' date=' men jeg falt jo helt pladask for den vakre sorte rosen. Den var helt spesiell. [/color'] Ja, akkurat som Mona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scarlet Skrevet 5. September 2005 Rapporter Share Skrevet 5. September 2005 Da må dette være Diego sin Logo.. Han heter Peer Gynt's Cream Cake. Kanskje du, Diego og kaken har lyst til å komme på lydighetskurs sammen med Silje imorgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 5. September 2005 Rapporter Share Skrevet 5. September 2005 JA! Ta med kake!! :D Trine er allerede tvunget med ja (var ikke så veldig tvangs-aktig nei ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scarlet Skrevet 5. September 2005 Rapporter Share Skrevet 5. September 2005 JA! Ta med kake!! :D Trine er allerede tvunget med ja (var ikke så veldig tvangs-aktig nei ) Med kake? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 5. September 2005 Rapporter Share Skrevet 5. September 2005 Med kake? Ja, det syns jeg da absolutt hun kan ta med siden hun skal på kurs med deg som trener for første gang! Alle som skal på lydighetskurs for første gang MÅ ha med kake, det er vanlig tradisjon det altså... Sant vel Gunn? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 5. September 2005 Rapporter Share Skrevet 5. September 2005 Hihi.. Tror ikke dere vil smake noe jeg har lagt.. (Ikke flink å bake, selv om det er gøy) Gunn: Hva slags kurs er det? *Nysgjerrig* Hva lærer enn? Og er det bedre enn grunnkurs? Eller er det det samme? Silje har ikke sagt så mye utenom at det er ett Lydighets kurs elns.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 5. September 2005 Rapporter Share Skrevet 5. September 2005 Er det bare å møte opp for hvem som helst? Veldig nysgjerrig på dette her jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
påsan Skrevet 5. September 2005 Rapporter Share Skrevet 5. September 2005 hmmm hunden min heter jo simba hehe. http://www.ohkult.hu/images/bencepix/simba.jpg (håpe jeg fikk med bilde denne gangen) skal vi se hund nr 2 sirius. sirius er jo også navnet på en stjerne (hundestjernen) altså må logoen hans bli en stjerne på treddjeplass: http://saintpaulsunday.publicradio.org/fea...ages/mozart.jpg MOZART! thats the dog! og så misty, hun er oppkalt etter misty i pokemon så: http://www.pokemonelite2000.com/misty05.jpg har tre hunder til også da fortsettelse følger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
påsan Skrevet 5. September 2005 Rapporter Share Skrevet 5. September 2005 grrr bildene kom ikke fram, irriterende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 5. September 2005 Rapporter Share Skrevet 5. September 2005 Hvis du skriver bak, vil de vises! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar