Maria Skrevet 15. Februar 2008 Rapporter Skrevet 15. Februar 2008 ... Og jeg snakker av erfaring! Ja, jeg har klart det umulige. Brukket ankelen! Første dag av vinterferien og greier. Det er mye jeg går glipp av, og jeg må humpe rundt som en og annen krøpling i 6 uker. Anbefales ikke! Russeball, vinterferie med ski og aktivitetsdag med skolen må pent legges til side. Jeg som bare skulle ut av døra og sette meg i bilen og dra på jobb. Grunnen er enkelt: dårlige sko på glatta. Det er ikke bare gamle fruer som faller og slår seg om dagen, og i alle fall ikke få som gjør det ti cm. utenfor sin egen inngangsdør, slik som meg selv. Legevakta var full av skliskadde på denne fredags ettermiddagen. Jeg oppfordrer alle til å kjøpe seg gode og sklisikre sko, og om nødvendig brodder. Å se tantete ut er verdt det, hvis en slipper å skade seg. Det er ikke godt, sann mine ord. Jeg er glad i dere, sonenfolket. Så pass nå for guds skyld på dere selv om det er isete der dere ferdes, også om dere kjører bil! Dagens fra meg
Nikki72 Skrevet 15. Februar 2008 Rapporter Skrevet 15. Februar 2008 Uff da, det hørtes ikke godt ut Får holde deg i ro nå da og bare slappe av. Ønsker deg i hvertfall go bedring!
Aya Skrevet 15. Februar 2008 Rapporter Skrevet 15. Februar 2008 God bedring Maria, utrolig kjipt at det skjedde akkurat nå.. Og spesielt når du akkurat har fått lappen og greier!
SusanneL Skrevet 16. Februar 2008 Rapporter Skrevet 16. Februar 2008 AU! Huff da - ikke noen kjekk måte å tilbringe vinterferien på, nei... God bedring! Susanne
TineSimbaNana Skrevet 16. Februar 2008 Rapporter Skrevet 16. Februar 2008 Auda, det er ikke noe gøy! God bedring
-Vilde- Skrevet 16. Februar 2008 Rapporter Skrevet 16. Februar 2008 Uff da, det var skikkelig kjipt. God bedring fra alle oss
Margrete Skrevet 16. Februar 2008 Rapporter Skrevet 16. Februar 2008 Au det var klønete God bedring til deg, om en uke har du full kontroll på krykkene, jeg lover deg. Har gått på slike veldig lenge og du og du får en fart jeg fikk til slutt, for ikke å snakke om armmuskler!
Maria Skrevet 16. Februar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Februar 2008 Hehe.. Ja, en får se det positive i det! Sånn hender bare. Takk for oppmuntringer Men jeg mener det, pass på dere selv på glatta!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar