Gå til innhold
Hundesonen.no

Melkeskurv


OME

Recommended Posts

Hei,

jeg har nettopp fått en Pomeranian på 11 uker som dyrlegen i Sverige (kjøpte han hos oppdretter der) har sagt har melkeskurv med påfølgende pelstap. Jeg fikk beskjed om at det ikke er noe å bekymre seg for og at pelsen ville vokse ut igjen.

Nå har jeg snakket med veterinær her og skal til kontroll for dette, men de var ikke optimistiske hvis det er melkeskurv! Deres erfaring med dette var at det varer stort sett hele livet og pelsen ville alltid se "skabbete" ut.

Noen med erfaring med dette???! Vet ikke hva jeg skal gjøre nå! har gitt beskjed til oppdretter om tilbakemeldingen jeg fikk fra veterinær i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ganske enkelt ha tatt en ringerunde til en god del veterinærer her (og kanskje også i Sverige?), og fått flere synspunkt på saken. Vet ikke hvor mange du har hørt med her, men jo flere, desto bedre. :) At en veterinær kan si at det er "alvorlig" trenger ikke å bety at det stemmer. Dyrleger kan ta feil, de er mennsker og de har bare en utdannelse, ikke en nådegave. :) Ta gjerne prøver av det, sånn at de faktisk VET hva det er for noe. Vær godt over på den sikre siden før du tar noen avgjørelser, og ikke stol på kun en dyrlege! :closedeyes:

Håper du finner ut av det, og at det ikke er noe alvorlig! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...