Gå til innhold
Hundesonen.no

Strutser og ender...


tussi

Hva synes du om stuts???  

23 stemmer

  1. 1.

    • Skikkelig kule :D :D
      9
    • Søte
      1
    • Teite
      1
    • Rare
      10
    • Stygge
      1
    • Ekkle
      1


Recommended Posts

Strutser er jo ganske kule da :wink: Det virker så kult å ri på en! ( viss det hadde gått an da :lol: ) Bare sitte på en tobeint "hest" å ri bortover! De springer sikkert veldig fort også! hehe..

surprise!! i enkelte land arrangeres det faktsik veddeløp med struts og rytter(?)! det avles faktsk på veddeløpsstrutser! det var en slik farm i nerheten her or noen år tilbake, men nå holde de på med kuer, men driver ikke veddeløp med kuene dah.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ELSKER ender og stutser fortiden jeg... spesielt strutser... de er skikkelig kule... noen som er enige eller?? Bare se på den her f. eks

Struts.jpg er den ikke kul?????

duer er også skikkelig kule... :lol::) hehe ;) ;)

synes nå de ser mere skummle ut enn kule, de er jo såsvære(har du sett en på nært hold eller??? det har jeg det er jo en struts farm i fyllignsdalen her i bergen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

surprise!! i enkelte land arrangeres det faktsik veddeløp med struts og rytter(?)! det avles faktsk på veddeløpsstrutser! det var en slik farm i nerheten her or noen år tilbake, men nå holde de på med kuer, men driver ikke veddeløp med kuene dah.. :D

Du tuller?! så kult! :D Nei, nå får jeg spare til en veddeløpsstruts! :D hehe, så får jeg oppfylt ønsket mitt! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...