-Vilde- Skrevet 8. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2008 Ja, er det noen som skal til Moelven imorgen? Vi har veldig lyst til å hilse på soniser Skal delta i agility, agility hopp og åpen hopp. Grugleder meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartineH Skrevet 8. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2008 Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 8. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2008 Lykke til, gleder meg til å høre hvordan det går! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 9. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2008 Jeeey! Vi greide en god 12. plass av 30 i agility Veldig fornøyd med den. Litt surt at det var 1,1 feilpoeng fra sølvmerket da, men jaja nå er vi ihvertfall på riktig vei. Disket i hopp pga. hun begynte på feil hinder, men kom tilbake til meg så vi fikk fullført. Åpen hopp orket vi ikke fordi det ble så lenge å vente, og mørkt på glatt vei hjem. Men vi er kjempefornøyde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 9. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2008 Gratulerer, du har all grunn til å være fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 9. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2008 Jeeey! Vi greide en god 12. plass av 30 i agility Veldig fornøyd med den. Litt surt at det var 1,1 feilpoeng fra sølvmerket da, men jaja nå er vi ihvertfall på riktig vei. Disket i hopp pga. hun begynte på feil hinder, men kom tilbake til meg så vi fikk fullført. Åpen hopp orket vi ikke fordi det ble så lenge å vente, og mørkt på glatt vei hjem. Men vi er kjempefornøyde Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.J Skrevet 9. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2008 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 10. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2008 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taran Skrevet 11. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2008 Grattis ! En kamerat av meg (15år) fikk første napp i hopp 2 med sin Collie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar