Gå til innhold
Hundesonen.no

Påskeegg i lilla kartong


MegaMarie

Recommended Posts

De har det ikke her :P Meny Revetal der jeg bor er egentlig en utrolig bra butikk, men de har de ikke... Ikke noen bensinstasjoner heller. Tror ikke pappa gidder å kjøre langt for å kjøpe påskeegg, så får håpe de kommer i butikken snart!

Litt OT, men vi bor forløpig i Re :P litt ovenfor u.skolen, og senteret.. :P Hørte på Meny, men de sa at de fikk i uke 10, mener jeg..

Men om du er villig til å kjøre i 15-20 min, så har de det på Kiwi på vear :P :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 231
  • Created
  • Siste svar

Disse egga er grusomme..

Jeg spiser meg like uutholdelig kvalm på de vært år, og vil ikke ha de, vil ikke spise de, og vil hvertfall ikke bruke penger på de!

Og alikvell så finner de seg en vei ned i handlekurven og inn i huset mitt..

Og når de først er kommet innenfor døra så gir de seg ikke før alle 4 han kalas i magen min..

Det er ikke kødd engang.. Jeg får tvangstanker av disse j... egga..

Er sikker på at de har putta ett eller annet stoffsom gjør deg avhengig i de..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag spiste jeg fire sånne egg. Måtte gi meg etter å ha spist tre på rad, men nå spiser jeg det siste. Skjønner ikke hva som er så kvalmende jeg, greia er å spise dem saaaake og nyyyyte dem!

:P

Spiste min kartong på tirsdag. Skulle kose meg med Frustrerte Fruer, men klarte ikke vente så lenge :P

I dag er det jobb heldigvis, så blir ikke flere egg før neste uke. Hehe.

De er farlig gode. Men kvalmendes når en spiser alle på en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har kjøpt i dag :P

beste sjokolanden ever <3

har spist to i dag, og skal spare de siste til i kveld... de er veldig kvalmende.

også er de jo veldig dyre.

jeg har hatt lyst på slike hele uka, og endelig er det lørdag... har godteravtale, så jeg kan bare spise godteri på lørdager :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag spiste jeg fire sånne egg. Måtte gi meg etter å ha spist tre på rad, men nå spiser jeg det siste. Skjønner ikke hva som er så kvalmende jeg, greia er å spise dem saaaake og nyyyyte dem!

Jeg skjønner heller ikke hva som er så kvalmende, de er jo helt nyyydelige! Spiste to i stad, måtte tvinge meg til å spare de to andre til senere!

Sitter å spiser et av disse eggene nå. Joo, de er da gode. men de er da ikke SÅÅÅ spesielle? Hadde glatt bytte de bort i en pose med vinegum :P

Ånei! Vingummi er papp i forhold til disse gode eggene. De ER spesielle! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å spiser et av disse eggene nå. Joo, de er da gode. men de er da ikke SÅÅÅ spesielle? Hadde glatt bytte de bort i en pose med vinegum :D

Errugæærn??? :shocked:

Må vel prøve slike egg engang, hvis jeg ser de i butikken :D

Men hva er det med doggis og egg? :D En stund var det dragoncave, og nå er det påskeegg. Hva blir det neste? :rolleyes:

Jepp, de må prøves, de er fantastiske! Trøkka i meg tre stykk i går på vei til, og under, utstillinga i Letohallen, tar det fjerde nå, og har to pakker til som skal knertes når Maren kommer! :D

Du veit, doggiser, eggiser, det er bare sånn, det! :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Errugæærn??? :shocked:

Jepp, de må prøves, de er fantastiske! Trøkka i meg tre stykk i går på vei til, og under, utstillinga i Letohallen, tar det fjerde nå, og har to pakker til som skal knertes når Maren kommer! :D

Du veit, doggiser, eggiser, det er bare sånn, det! :D :D

Har merket det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hadde haugevis av dem på Rimi her jeg bor, koster 32kr pakka, men damen bak disken ga meg halv pris på dem. I følge kvitteringa var det pga dato, kan ikke skjønne det når de ikke går ut før september. Trur jeg må hamstre litt, har bare to pakker som er gjemt nå, men må jo ha noe mer til påske og noe nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hadde haugevis av dem på Rimi her jeg bor, koster 32kr pakka, men damen bak disken ga meg halv pris på dem. I følge kvitteringa var det pga dato, kan ikke skjønne det når de ikke går ut før september. Trur jeg må hamstre litt, har bare to pakker som er gjemt nå, men må jo ha noe mer til påske og noe nå.

Jøss, da var du jo heldig... De eggene er overpriset synes jeg, så halv pris hadde jeg tatt i mot på strak arm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, da var du jo heldig... De eggene er overpriset synes jeg, så halv pris hadde jeg tatt i mot på strak arm!

Yes, så trur det blir en tur på butikken mandag i håp om at de har flere, og at de fortsatt tar halv pris :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Hei! ☺️ Er det noen her som forer med Dyrisk? Er dere fornøyde?
    • Nei, hu har i grunn spist det samme i en stund nå, og er vant til å spise variert. Jeg får ta meg en tur til veterinæren og snakke med de. Takk for svar 😊
    • Kan hende ja? Rocky rant liksom alltid litt på den siden som var tett såvidt jeg husker, på tross av nedsatt tåreproduksjon også. 🤔 Saltvannsdrypping og eventuelt falske tårer ble løsningen for oss. Var også snakk om en operasjon for å åpne inn mot munnen eller noe? For at spytt? Kunne fungere som tåreveske eller noe? Eller om det var for drenering pga den tette kanalen? Er så lenge siden at jeg husker ikke for å være helt ærlig. Ble ikke gjort i hans tilfelle uansett så kan ikke si noe om hvordan det hadde hjulpet heller. (Han hadde øyebetennelse ofte, så ble mye drypping)    Har du endra på fôr i det siste? Kan være en reaksjon på noe der eventuelt. 
    • Han er så fin @maysofie! 😍 Blir spennende å se hvordan han utvikler seg! 😍 
    • Gode hundemøter med hunder jeg kjenner først og fremst, ellers så kan de lære seg at ikke alle skal hilses på/være nøytrale. Jeg bor jo midt i et turområde for bydelen min, så smittepresset bare i «Hagen» er sånn sett høyt her, jeg liker jo ikke det akkurat, men så lenge det ikke går noe i området så begrenser jeg ikke der heller. Jeg føler meg absolutt tryggere når 12 ukers vaksinen er satt, men foreløpig så har valpene jeg har/har hatt fått 8 ukersen også før jeg hentet dem. (Tror de nye anbefalingene sier at den ikke er nødvendig lenger?)    Jeg avventer valpekurs til etter 12 uker, ikke pga vaksine, men fordi jeg vil at de skal ha mental stamina til å faktisk få noe særlig utav det. (Trening med distraksjoner etc) Kontaktlyd/innkalling/miljø har jeg liksom kunnskapen til å gjøre på egenhånd nå før den tid. Begrenset hvor mange valpekurs man kan gå som trener og få noe nytt utav dem, så valpene sosialisering og samarbeidet vårt er hovedfokuset mitt med ett valpekurs + eventuelt få en feeling for nye kursholdere i området etc jeg ikke har vært hos før. Førstegangs hundeeiere anbefaler jeg at går tidligere, fordi de som eiere/hundetrenere får noe utav det uten at valpen nødvendigvis trenger å klare hele øktene uten å få overtenning/bli overtrøtt. De trenger gjerne hjelp til å gjenkjenne sånt også, så sånn sett like greit at det skjer på kurset eventuelt. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...