Gå til innhold
Hundesonen.no

Påskeegg i lilla kartong

MegaMarie

Recommended Posts

Skrevet
De har det ikke her :P Meny Revetal der jeg bor er egentlig en utrolig bra butikk, men de har de ikke... Ikke noen bensinstasjoner heller. Tror ikke pappa gidder å kjøre langt for å kjøpe påskeegg, så får håpe de kommer i butikken snart!

Litt OT, men vi bor forløpig i Re :P litt ovenfor u.skolen, og senteret.. :P Hørte på Meny, men de sa at de fikk i uke 10, mener jeg..

Men om du er villig til å kjøre i 15-20 min, så har de det på Kiwi på vear :P :P

• Svar 231
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Jeg har fortsatt ikke fått kjøpt, enda så mange ganger jeg har sagt at jeg skal! Men nå SKAL jeg kjøpe i morra, ass. :P Så sant jeg får mulighet. :P

Skrevet
Gjør du? :P Går du på skolen her?

OT.. Men nei, jeg går ikke på skole her :P går på skole på vear jeg :P leter egentlig et sted å bo, i stokke kommune, men har bodd her i re, siden jula :P :P

Skrevet

Hehe, har ikke tenkt over at det kanskje er folk herfra som bor her :blush: :P

Du går vel på skolen her du? går du i 10, eller :P?

sorry, nå blir det veldig OT her... :P

Skrevet

Disse egga er grusomme..

Jeg spiser meg like uutholdelig kvalm på de vært år, og vil ikke ha de, vil ikke spise de, og vil hvertfall ikke bruke penger på de!

Og alikvell så finner de seg en vei ned i handlekurven og inn i huset mitt..

Og når de først er kommet innenfor døra så gir de seg ikke før alle 4 han kalas i magen min..

Det er ikke kødd engang.. Jeg får tvangstanker av disse j... egga..

Er sikker på at de har putta ett eller annet stoffsom gjør deg avhengig i de..

Skrevet

Idag spiste jeg fire sånne egg. Måtte gi meg etter å ha spist tre på rad, men nå spiser jeg det siste. Skjønner ikke hva som er så kvalmende jeg, greia er å spise dem saaaake og nyyyyte dem!

Skrevet
Sitter å spiser et av disse eggene nå. Joo, de er da gode. men de er da ikke SÅÅÅ spesielle? Hadde glatt bytte de bort i en pose med vinegum :P

hva er det du sier :shocked: :shocked: :shocked: :shocked: :shocked: :shocked: :shocked: :shocked:

Skrevet
Idag spiste jeg fire sånne egg. Måtte gi meg etter å ha spist tre på rad, men nå spiser jeg det siste. Skjønner ikke hva som er så kvalmende jeg, greia er å spise dem saaaake og nyyyyte dem!

:P

Spiste min kartong på tirsdag. Skulle kose meg med Frustrerte Fruer, men klarte ikke vente så lenge :P

I dag er det jobb heldigvis, så blir ikke flere egg før neste uke. Hehe.

De er farlig gode. Men kvalmendes når en spiser alle på en gang.

Skrevet

har kjøpt i dag :P

beste sjokolanden ever <3

har spist to i dag, og skal spare de siste til i kveld... de er veldig kvalmende.

også er de jo veldig dyre.

jeg har hatt lyst på slike hele uka, og endelig er det lørdag... har godteravtale, så jeg kan bare spise godteri på lørdager :P

Skrevet

Jeg skjønner heller ikke hva som er så kvalmende, de er jo helt nyyydelige! Spiste to i stad, måtte tvinge meg til å spare de to andre til senere!

Sitter å spiser et av disse eggene nå. Joo, de er da gode. men de er da ikke SÅÅÅ spesielle? Hadde glatt bytte de bort i en pose med vinegum :P

Ånei! Vingummi er papp i forhold til disse gode eggene. De ER spesielle! :P

Skrevet
Sitter å spiser et av disse eggene nå. Joo, de er da gode. men de er da ikke SÅÅÅ spesielle? Hadde glatt bytte de bort i en pose med vinegum :D

Errugæærn??? :shocked:

Må vel prøve slike egg engang, hvis jeg ser de i butikken :D

Men hva er det med doggis og egg? :D En stund var det dragoncave, og nå er det påskeegg. Hva blir det neste? :rolleyes:

Jepp, de må prøves, de er fantastiske! Trøkka i meg tre stykk i går på vei til, og under, utstillinga i Letohallen, tar det fjerde nå, og har to pakker til som skal knertes når Maren kommer! :D

Du veit, doggiser, eggiser, det er bare sånn, det! :D :D

Skrevet

Jepp, de må prøves, de er fantastiske! Trøkka i meg tre stykk i går på vei til, og under, utstillinga i Letohallen, tar det fjerde nå, og har to pakker til som skal knertes når Maren kommer! :D

Du veit, doggiser, eggiser, det er bare sånn, det! :D :D

Har merket det :D

Skrevet

De hadde haugevis av dem på Rimi her jeg bor, koster 32kr pakka, men damen bak disken ga meg halv pris på dem. I følge kvitteringa var det pga dato, kan ikke skjønne det når de ikke går ut før september. Trur jeg må hamstre litt, har bare to pakker som er gjemt nå, men må jo ha noe mer til påske og noe nå.

Skrevet
hva er det du sier :shocked: :shocked: :shocked: :shocked: :shocked: :shocked: :shocked: :shocked:

Ånei! Vingummi er papp i forhold til disse gode eggene. De ER spesielle! :D

mmmmmm... Basset Winegum :D nei jeg skal nok sørge for at hvertfall ikke jeg tømmer eggelageret i butikkene for dere :D

Skrevet
De hadde haugevis av dem på Rimi her jeg bor, koster 32kr pakka, men damen bak disken ga meg halv pris på dem. I følge kvitteringa var det pga dato, kan ikke skjønne det når de ikke går ut før september. Trur jeg må hamstre litt, har bare to pakker som er gjemt nå, men må jo ha noe mer til påske og noe nå.

Jøss, da var du jo heldig... De eggene er overpriset synes jeg, så halv pris hadde jeg tatt i mot på strak arm!

Skrevet
Jøss, da var du jo heldig... De eggene er overpriset synes jeg, så halv pris hadde jeg tatt i mot på strak arm!

Yes, så trur det blir en tur på butikken mandag i håp om at de har flere, og at de fortsatt tar halv pris :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Vi hadde en elghund som stod og ulte ved døra hvis det var løpetisper innen en mils radius (satt på spissen), og en annen elghund som ikke brydde seg i det hele tatt, så det er nok i alle fall til en viss grad individbetinget. Ellers har jeg bare hatt relativt små hunder (6-8 kg), men det har kun vært tisper, og de har vært veldig enkle mtp. løpetid (lite blod, ikke noe særlig hormonpåvirking mentalt utover at det skal markeres hver 5. meter på tur). simira nevner livmorbetennelse, jeg vet ikke om det er mer vanlig på småraser, men min forrige hund fikk i alle fall det. Men skal man ikke drive med avl eller andre raserelaterte aktiviteter er det jo ikke verre enn at man kastrerer.
    • Hvordan er rasene hunden er blanding av? Og ikke minst foreldrene? Det er jo ulempen med blanding, det er vanskelig å gjøre grundig research, men foreldrene og evt. tidligere kull kan jo gi indikasjoner. Hvis det er bevisst blandingsavl så ville jeg uansett håpet at de ikke ville avlet på en hannhund som er slik, men samtidig så ville de da kanskje ikke avlet på blanding heller, om de var opptatte av genetikk. Jeg kan ikke veldig mye om miniatyrhunder, jeg har kjent et par hannhunder som var slik du beskriver, og et par som er helt greie. Når det er sagt er jo tispene også "kjent" for mer gneldring og innbilte svangerskap og livmorbetennelse, så man velger jo litt sine onder. 
    • Hei! Jeg er helt ny i liten-hund-verden. Har tidligere hatt springer spaniel, boxer og schæfer, men skal nå få en liten blandingsrase.  Jeg er så usikker på valget av hannhund eller tispe! Personlig har jeg ikke en sterk preferanse, har hatt to tisper og en hannhund, og heller nok kanskje mer mot hannhunder. Men jeg hører fra mange med små hunder at hanner kan være veldig vanskelig å få stuerene, at de markerer inne og at de er så stressa rundt løpetid i nabolaget feks at de står og uler ved døra osv. Dette er ikke noe jeg har vært borti med store raser, verken min egen eller venner sine (vært aktiv i NRH og NBF-miljø i 15 år, så vært borti en del forskjellige raser) i det hele tatt, så er det en typisk type atferd for små hunder, eller er det mer individbetinget? Vi legger så klart til rette for rotrening og passe aktivitetsnivå osv osv.  Hadde vært fint å høre noe annet enn skrekkhistorier om små hunder, for akkurat nå lener jeg veldig mot tispe.
    • Vi har hittil foret vår valp på 13 uker med fire måltider om dagen og har planer om å gå ned til tre måltider om dagen. Ved fire måltider ga vi frokost ca 07-07.30, lunsj 12, middag 16 og kveldsmat 19.30.  hvilke tidspunkter forer dere valpene deres og hva har fungert for dere?
    • Hei @Betan, min erfaring strekker seg fra 2002 da jeg fikk min første bull-hund. Min første ambull ble født i 2007 og jeg har hatt mange verv i det norske raseklubbens styre, nå sitter jeg i den svenske klubbens styre. Jeg har som oftest hunder i par og jeg er utdannet innefor atferd men også jobbet som hundetrener i mange år. Nå for tiden konkurerer jeg med min ambull-tispe. Vi er i kl 3 i RL f.eks og har flere sporprøver bak oss, tatt i Sverige. Så erfaringen strekker seg fra egne hunder til mange av norges og sveriges ambuller. Holder det?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...