Gå til innhold
Hundesonen.no

Shira


RSKFarsbo
 Share

Recommended Posts

  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mor var ikke så veldig fornøyd når kom hjem og det var rester etter madrassen i buret (og over hele resten av leiligheten, gudene må vite hvordan akkurat det gikk til siden buret var igjen da men...)

Var visst ikke så mange bildene, ett par veldig like, og resten klarte hun visst å snu seg unna på...

001.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha så utrolig morsomt, Kan tenke meg mat mor og far ble kjempe glade nå :icon_redface:

Så veldig glad var vi nok ikke.. Og vi fant vatt dotter over alt i lange lange tider.. Skjønner ikke hvor alt hadde gjemt seg for å slippe unna støvsugeren, men ett eller annet sted må det ha vært.. For det dukket stadig opp en mini dott både her og der...

Nå har hun fått ny madrass, men den ligger på plassen ved sengen vår, den får hun ikke lov å ha i buret når hun er alene! Snodig? JEG synes ikke det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Hehe, virker da sånn :wub: Men har han egentlig noe valg da? :D

Nei i grunn ikke, haha! Samme med han min det, han har begynt å gi så smått opp og har funnet ut at det er enklere å bare tilpasse seg hundegalskapen og nikke pent når jeg sier at vi skal ha en hund til. Flink mann det! Godt trent..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei i grunn ikke, haha! Samme med han min det, han har begynt å gi så smått opp og har funnet ut at det er enklere å bare tilpasse seg hundegalskapen og nikke pent når jeg sier at vi skal ha en hund til. Flink mann det! Godt trent..

Hehe, det er bra :wub: Fått skikkelig opplæring da ja :D Blir nok litt diskusjon den dagen Shira går bort, vi begge vil ha hund igjen.. Men det blir nok 2 da gitt... Jeg er og har alltid vært helt forelsket i Japsene mens Roger vil ha Rottis igjen...

BTW... Skal være med til søndagen du forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det er bra :wub: Fått skikkelig opplæring da ja :D Blir nok litt diskusjon den dagen Shira går bort, vi begge vil ha hund igjen.. Men det blir nok 2 da gitt... Jeg er og har alltid vært helt forelsket i Japsene mens Roger vil ha Rottis igjen...

BTW... Skal være med til søndagen du forresten?

Japse som i den hvite spisshund saken?

Ja, jeg blir med på søndag! Er det Valdres denne gangen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Ååh, dette var fint! :)

Lurer på om vi burde få oss noen profilklær til hundene våre jeg? VACN vest eller VACN halsbånd :P Så kan det stå VACN Guardians eller noe på de, *fnis*

Takk :P Slitsomt å være på treff ja, må ha en liten pause :P Hehe

Hehe, det hadde jo bare vært litt kult da! :lol: Men det spørs vel om alle andre synes det :P *ler*

Men Guardians.. Disse jentene våre, som er såååå skumle? Hehe, kan jo late som :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) Slitsomt å være på treff ja, må ha en liten pause :P Hehe

Hehe, det hadde jo bare vært litt kult da! :lol: Men det spørs vel om alle andre synes det :P *ler*

Men Guardians.. Disse jentene våre, som er såååå skumle? Hehe, kan jo late som :)

De er jo ganske skumle når de kikker noen rett inn i hvitøyet og nesten beordrer noen til å gi dem pølsa si :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Her kommer det noen nye bilder av snuppa fra vi var på setra :lol:

Hundehuset var litt i minste laget kanskje, men kom seg inn hvis hun krabbet... Skal vel sies hun ikke var inni der så mye...

27.jpg

Shira med setra i bakgrunnen

27-2.jpg

Blir jo knipset litt bilder når vi er ute på tur

27-3.jpg

Shira og Roger

28-5.jpg

Shira og meg, en liten pust i bakken før vi fortsatte å gå/hoppe/krabbe nedover elva..

28.jpg

Og ett par andre bilder

28-3.jpg

28-7.jpg

28-6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...