Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som vet om dyrebutikk som selger gode dekken?

Recommended Posts

Skrevet

Har litt hast med å finne et godt dekken til pelsen som skal brukes i helgen. Vår lokale dyrebutikk har utrolig dårlig utvalg i butikk, så jeg pleier å kjøpe det meste på nett, men nå haster det litt!

Skal ha et som skal brukes når samboer skal på teltur i vestmarka i helgen. Noen som vet om butikker som har gode dekken, og kanskje forslag til type dekken? Tusen takk for hjelp!

Skrevet

Søk opp Hamar hunde- og smådyr fôr ANS eller noe slikt (firmanavnet) og spør dem om de kan sende deg et dogman dekken i ønsket størrelse! De kommer i maange størrelser og jeg fikk mitt dekken på bare noen få dager! (jeg bor i nord-norge.)

Du kan også sjekke felleskjøpet?

Skrevet

Det er jo et godt forslag, men jeg må ha det til i morgen:) Må jo forresten være et stort marked for å åpne en hundebutikk med alt vi trenger av utstyr, PÅ LAGER! :wub:

Skrevet

De har fine dekken på Bekkestua, Eiksmarka og 4 poter.

Ellers så har de dekken som jeg er fornøyd med på DyrenesStorsenter i Sandvika :wub:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Jeg ser at det står haket av som jakthunder på NKK rasevelger.    Er det da retriever og spaniel som har minst mulig jaktinstinkt da?   Skal prøve å få hundene til å slappe av når de ser pusene.
    • De er også varslere så jeg bjeffer dessverre lett.
    • Jaktinstinkt er litt ulikt hos ulike raser. Gjeterhunder, og jakthunder som er avlet for å "drive" vilt og jage på egenhånd har høyest jaktinstinkt og har lettere for å jage dyr. Jakthunder som er avlet for å samarbeide tettere med fører, som for eksempel retrieverene og spanieler som er avlet for å apportere vilt, har jaktinstinkt, men er også ofte lettere å kontrollere rundt dyr. Selskapshunder, vokterhunder og ulike andre raser har jevnt over mindre jaktinstinkt. Men opprinnelig har alle hunder noe jaktinstinkt, og det vil variere med individ også. Jeg tenker at du kan ha fordel av å kontakte en hundetrener som kan komme å se hundene og hjelpe deg med et opplegg for tilvenning så hundene kan lære seg å slappe av rundt kattene. Å bare la de stå og bjeffe og bråke vil gjøre det verre. Du må jobbe aktivt med at hundene skal slappe av når de ser kattene. Ideelt sett på god avstand først, og nærmere når de takler det bedre. 
    • Kan jeg spørre om hvilke hunderaser som har minst jaktinstinkt? Er det kun selskapshundene?
    • Jeg har ingen som kan ha hunden så de må være her
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...