Gå til innhold
Hundesonen.no

America's Funniest Home Videos


Akita

Recommended Posts

Jeg tror vi kan være ganske sikre på at de som blir filmet ikke alltid er de som sender inn. En klassiker er jo folk som skremmer vettet av hverandre, eller at en filmer noen som gjør noe flaut, f.eks kliner med en plakat eller danser (jepp, har sett begge deler). Tror ikke de alltid er like glade for å bli ledd av foran hele verden. :wub:

Skal ikke påstå noe med sikkerhet, men jeg lurer på om ikke personene må gi tillatelse. Slik er det med bilder i hvert fall, så sant det ikke går under "almenn interesse". Og disse klippene er jo strengt tatt ikke det... Ville i hvert fall tru det, slik at ingen kan bli saksøkt for "tort og svie" i et land som USA.... (der man kan saksøke de fleste for det meste ser det ut som...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at han eldre fyren med den altfor store dressen er ganske morsom, tror at han heter Tom Bergeron. Det søskenparet er ikke så morsomt.

Det er ingen av dyreklippene som jeg har bitt meg noe særlig merke i som dyreplageri. Synes de klippene av hunder som rømmer fra diverse bur og innhegninger er ganske imponerende. Hunden min er ingen Houdini for å si det slikt.

Og forøvrig så er jeg enig med de fleste her at det klippet med kisten var altfor drøy. Kan hende at de ikke har like mye respekt for de døde over there.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan da trøste dere med at nei, det er ikke nye programledere. Jeg så senest den nyeste episoden fra usa sist uke. på Tv norge sender dem noe som heter reprise. Fortsatt Tom fyren

Godt det da! :hyper:

Dette søskenparet kommer forresten fra "Planets funniest animals", om jeg ikke husker helt feil? Var isåfall et program med videoer de var i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...