Gå til innhold
Hundesonen.no

raport fra stevne!! første gang


linn88

Recommended Posts

første gang i klasse 1 med følgende resultater:

visning av tenner 10

fellesdekk 10

lineføring 9

fri ved foten 9

dekk fra holdt 9

innkalling 9

stå under marsj 0 (den var sur og bare min skyld)

fritt hopp over hinder 9,5

helhet 9,5

også vant vi beste ekviparsje :P (lite plaster på såret etter ståen hehe)

jeg hadde aldri forventa att en dalmis kunne gå så bra, så jeg er litt overaska! men den nullen var sur ass, hadde vunnet hvis vi bestod den... men men... nå veit jeg hva jeg skal trene på hver dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere så masse Linn med strålende resultater i lydighet.Har selv Dalmatiner og vet hvor mye blod, svette og tårer som skal til for å trene disse hundene :wink: Morro å se noen som bruker Dalmisen sin..

Var selv på mitt andre Agility stevne i helga med min Dalmatiner og endte opp med en første plass i AG og en tiende plass i Hopp, med opprykk i begge klasser...

Hoppetussa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis Hoppetussa, ja dalmiser er absolutt ikke lett. da jeg kjøpte henne hadde jeg ingen mål eller noenting, viste ikke engang at det fantes sporter som lydighet. hun har vært en veldig fin førstegangs hund som har lært meg masse :P

men det er nok første og siste gang jeg har denne rasen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis Hoppetussa, ja dalmiser er absolutt ikke lett. da jeg kjøpte henne hadde jeg ingen mål eller noenting, viste ikke engang at det fantes sporter som lydighet. hun har vært en veldig fin førstegangs hund som har lært meg masse :P

men det er nok første og siste gang jeg har denne rasen.

Hvorfor det? :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fordi det ligger mye i rasen som jeg ikke liker. de er mye preget av allergi (min hun er alergisk mot alt og har furunkulose). mye dålig avel uten fokus på det som befinner seg i hodet på hunden. og jeg vil gjete og drive mere aktivt innernfor sportene jeg liker. jeg er ingen rase entusiast, derfor vil jeg ha det jeg mener er best :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jupp, min hadde nesten kronisk ørebetennelse i et år. for allergi og alt. husker da vi testa henne for allergi så reagerte hun på ALT vi testa for.. og det er vel rundt 20 forskjellige ting (?)

det er litt sjukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...