Monika! Skrevet 3. September 2005 Rapporter Share Skrevet 3. September 2005 Lucas hadde en rød flekk tidligere i dag, under magen ved siden av bakfoten, nå har han to, jeg er sikker på at jeg så en tredje like ved halsen finner den ikke igjen nå, også sikler han noe enormt. virker ikke slapp eller noe. men lurer på hva de røde flekkene er. føler meg som ei skikkelig hønemor nå, men jeg er jo redd for gutten min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet 3. September 2005 Rapporter Share Skrevet 3. September 2005 har han vært mye ute eller bare inne.? Buster så ut so som et jorbær under buken etter en teltur... det var mygg/knott/annet f***skap de har i nord-sverige... Ellers kan du kikke etter parasitter.. Sjekke din egen mage, lopper an bite menesker... (anbefaler boken : HUNDER - Skader og Sykdommer av Anders Strande..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 3. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. September 2005 For det meste bare inne, men pappa hadde visst tatt ham med i skogen en dag her, tror ikke den røde flekken var der før det, hadde bare en først men nå har han tre. kan være noe sånt, får se hvordan det utarter seg så skal jeg ringe vetn. har ingenting på magen jeg nei. tipper det er noe mygg greier. han har sluttet å sikle da, var bare for at det var varmt å han hadde gått en lang tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet 3. September 2005 Rapporter Share Skrevet 3. September 2005 Merker etter flått ser ut som en vorte... Men er det mygg der så biter de på utsatte steder... Håper det ikke er noe alvorlig .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 3. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. September 2005 han har en vortelignende sak under haka, men den har han hatt leenge, hår som stikker ut og :? kan han ha hatt flått da? håper jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet 3. September 2005 Rapporter Share Skrevet 3. September 2005 em, ser jeg formulerte meg feil der.. flotten ser ut som en vorte skulle d stå... Sikkert mygg... Ta en sjekk i morgen igjen... Sikkert borte da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 3. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. September 2005 ok ja får se, han plages ikke av det så sikkert ikke noe farlig, bare jeg som overreagerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 4. September 2005 Rapporter Share Skrevet 4. September 2005 Mico har pgså hatt noen røde flekker innimellom.. det er vist noe småe mygg aktige greier som stikker.. Kan være det... ellers så kan ikke jeg hjelpe deg noe mer med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar