Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilke klubber er du medlem av, og hvilke trener du i?


SoppenCamilla

Recommended Posts

Jeg er medlem i Nidaros Brukshundklubb, Norsk Kennel Klubb Ungdom, Norsk Retrieverklubb og Norsk Retrieverklubb avd. Trondheim og omegn. Trener ikke med noen av dem, faktisk. :lol: Nidaros sine lp-treninger kommer jeg meg ikke til, og retrieverklubben sine liker jeg ikke, så dermed blir det nesten bare trening for meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NKK, Spanielklubben (hvor jeg sokner til avd trøndelag), Orkdal Hundeklubb og Selbu Trekk- og Brukshundklubb (STBK). Trener ikke med noen av de på fast basis (som i at jeg ikke deltar på fellestreninger, men jeg låner hindre og utstyr, og deltar på kurs og samlinger). Spesialsøk er det eneste vi trener som er organisert, men det faller ikke innunder en klubb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er medlem av Nord trøndelag retrieverklubb. Trener "fast" tirsdager og fredager, og deltar på de fleste jakttreninger når de er. Det er ikke så mange for oss å velge i, og den ene vi kunne vært med på treninger på trivdes vi ikke i. Men i retrieverklubben fant vi oss til rette ganske så med en gang :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Medlem av:

Norsk Retrieverklubb og NRK avd.Vestfold

Tønsberg hundeklubb

Kongsberg Hundeklubb

Trener agility i sommerhalvåret i Tønsberg Hundeklubb og hele året i Kongsberg Hundeklubb, der jeg også er leder for agilitygruppa. Lydighet trener jeg utenfor klubbene, samt agility en til flere dager i uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Medlem av NKK og Sunnmøre hundeklubb. Vurderer å melde meg inn i Ulstein og Hareid hundeklubb, men må se det an litt..

Har gått to kurs hos SMHK, vurderer å gå Ag kurs der nå i vår. Har vert på en trening med Ulstein og Hareid hundeklubb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Medlem av NKK, Norsk spaniel klubb avd Oslo/Akershus og Follo Brukshundklubb.

Er ikke på noen treninger med de lenger, da jeg trener med adferdsterepauten min, men regner med at jeg begynner å trene med brukshundklubben igjen nå snart da Mike er blitt bedre rundt andre hunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Medlem av :

- Hønefoss hundeklubb

- Hønefoss brukshundklubb

- NKKU

- ASCKN ( Australian Shepherd og Australian Cattledog klubben)

Trener foreløpig bare i Hønefoss hundeklubb, men blir noen treninger i brukshundklubben etterhvert :)

har også gått agility kurs hos ASCKN og vært på hundeleir med NKKU.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...