WheatenMali Skrevet 2. September 2005 Rapporter Share Skrevet 2. September 2005 I går sa broren min at katten virka syk, i dag fant naboen han i blomsterbeddet sitt, han var våt og kald så vi tok han inn og la han i senga mi, han er sliten og syk på en eller annen måte, han sover nå, mulig han dør snart og jeg er så lei meg Sitter her å gråter å gråter å prøver å passe på at han har det bra Er så fælt å se han sånn, vil ikke miste katten min men vil heller ikke se han dø Er sæ Fælt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 2. September 2005 Rapporter Share Skrevet 2. September 2005 Huff! Så fælt! Føler med deg! Du burde kanskje ta den med til dyrlegen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 2. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. September 2005 ja, vi skal ta han med i morgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 2. September 2005 Rapporter Share Skrevet 2. September 2005 Huff, så forferdelig Kanskje det er forgiftning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 2. September 2005 Rapporter Share Skrevet 2. September 2005 uff fikk frysninger jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 2. September 2005 Rapporter Share Skrevet 2. September 2005 dakar.. Hvor i Oslo er det du bor... Her rundt bøler å slik i såfall på denne kanten av oslo så er det noen som legger ut Gift og etsende midler ... Katten til broren min har nettopp fått etset bort mye av overleppa.. dakar fuzèn min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 2. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. September 2005 Bor i akershus i Rælingen, jeg vet ikke hva det er jeg, men han går rart med bakbeina og reagerer rart på ting vi sier og får rykkninger når vi tar på han, jeg som skulle ut med hunden ombestemte meg fort da jeg hørte at babyen min var syk Er så fælt Takk for medfølelsen alle sammen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 2. September 2005 Rapporter Share Skrevet 2. September 2005 Takk for medfølelsen alle sammen... Må jo passe litt på hverandre vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 2. September 2005 Rapporter Share Skrevet 2. September 2005 Dakar pusen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 2. September 2005 Rapporter Share Skrevet 2. September 2005 Bor i akershus i Rælingen, jeg vet ikke hva det er jeg, men han går rart med bakbeina og reagerer rart på ting vi sier og får rykkninger når vi tar på han, jeg som skulle ut med hunden ombestemte meg fort da jeg hørte at babyen min var syk Er så fælt Takk for medfølelsen alle sammen... okie!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 2. September 2005 Rapporter Share Skrevet 2. September 2005 dakar liten pus huff føler med deg ja håper den lever gjennomnatten da så du kommer deg til dyrelegen med den før det er for sent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 2. September 2005 Rapporter Share Skrevet 2. September 2005 Ånei!! så fælt!! føler med deg! HÅPER det går bra! *krysse fingrer* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 2. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. September 2005 Nå har vi ringt vetrinæren, som tror det er urinveisinfeksjon, han kan bli dårligere men vetrinæren sa vi kunne vente til i morgen med å ta han til vetten, han kan bli verre fordi han bli urinforgiftet (hvis det er det vetten tror) Vet ikke om jeg skal dra på utstilling allikevel i morgen, skal egentlig stille Oscar, men har lite lystå dra fra pusen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 2. September 2005 Rapporter Share Skrevet 2. September 2005 uff dakar liten!! husker når katten min ble syk ikke gøy det nei! hvertfall ikke visst det er alvorlig! masse varme tanker fra oss! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 2. September 2005 Rapporter Share Skrevet 2. September 2005 Stakkars! Har den fått i seg noe gift? Rottegift kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 3. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. September 2005 Charlie sovnet inn 04:30 i natt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 3. September 2005 Rapporter Share Skrevet 3. September 2005 Uff da så trist! Føler med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 3. September 2005 Rapporter Share Skrevet 3. September 2005 Nei guri så grusomt!!! Unnskyld at jeg sier dette men hvorfor sa dyrlegen at du skulle vente en dag? :-o For en dritt dyrlege! Det var jo akkutt!! Føler med deg! varme tanker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tina Skrevet 3. September 2005 Rapporter Share Skrevet 3. September 2005 Uff det er jeg ked af at høre...kondolerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 3. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. September 2005 takk... Når vetten hørte at han gikk ned trappa så mente han at han klarte seg, fælt, lille babyen min hadde det vondt til siste sekund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 3. September 2005 Rapporter Share Skrevet 3. September 2005 takk... Når vetten hørte at han gikk ned trappa så mente han at han klarte seg, fælt, lille babyen min hadde det vondt til siste sekund har du fått noen beskjed om hva som var galt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 3. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. September 2005 Nei, har ikke sjekket det, tror ikke jeg skal sjekke det heller, jeg skal bare ordne med å få kremert han nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 3. September 2005 Rapporter Share Skrevet 3. September 2005 Huff, føler med deg altså! Hvor gammel ble pusen din da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 3. September 2005 Rapporter Share Skrevet 3. September 2005 huff! føler med deg! må være fælt! :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 3. September 2005 Rapporter Share Skrevet 3. September 2005 Uff sitter her å har helt frysninger jeg føler med deg altså. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar