Gå til innhold
Hundesonen.no

Katten min er syk

WheatenMali

Recommended Posts

I går sa broren min at katten virka syk, i dag fant naboen han i blomsterbeddet sitt, han var våt og kald så vi tok han inn og la han i senga mi, han er sliten og syk på en eller annen måte, han sover nå, mulig han dør snart og jeg er så lei meg :)

Sitter her å gråter å gråter å prøver å passe på at han har det bra :)

Er så fælt å se han sånn, vil ikke miste katten min men vil heller ikke se han dø ;) Er sæ Fælt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dakar..

Hvor i Oslo er det du bor...

Her rundt bøler å slik i såfall på denne kanten av oslo så er det noen som legger ut Gift og etsende midler ...

Katten til broren min har nettopp fått etset bort mye av overleppa.. dakar fuzèn min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i akershus i Rælingen, jeg vet ikke hva det er jeg, men han går rart med bakbeina og reagerer rart på ting vi sier og får rykkninger når vi tar på han, jeg som skulle ut med hunden ombestemte meg fort da jeg hørte at babyen min var syk :) Er så fælt :)

Takk for medfølelsen alle sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i akershus i Rælingen, jeg vet ikke hva det er jeg, men han går rart med bakbeina og reagerer rart på ting vi sier og får rykkninger når vi tar på han, jeg som skulle ut med hunden ombestemte meg fort da jeg hørte at babyen min var syk :) Er så fælt :)  

Takk for medfølelsen alle sammen...

okie!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi ringt vetrinæren, som tror det er urinveisinfeksjon, han kan bli dårligere men vetrinæren sa vi kunne vente til i morgen med å ta han til vetten, han kan bli verre fordi han bli urinforgiftet :) (hvis det er det vetten tror)

Vet ikke om jeg skal dra på utstilling allikevel i morgen, skal egentlig stille Oscar, men har lite lystå dra fra pusen!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...