Gå til innhold
Hundesonen.no

Kåseri


SusieB

Recommended Posts

Ville kanskje tatt et større emne om du ikke er så flink til å skrive kåseri, da er det enklere å dra frem forskjellige elementer, men samtidig beholde den (viktige!) røde tråden. F. eks gamle mennesker og "alt var så mye bedre før", eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etterjulsvinteren. Der har du masse å skrive om. F.eks: Godterikjøpepress i butikkene med alt julegodtet til halv pris, som man hamstrer inn og tror man har billig lørdagsgodt til ungene helt til juli omtrent. Men allerede den 20 januar er det borte. Hvor? Hør med gubben :lol:

Eller når det er skidag på skolen med en dags varsel, for det kom plutselig litt snø, og du vet at barnas skiutstyr skal stå pent der du satte det fra deg i fjor. Og det gjør det. Med unntak av den ene skiskoen...

Og hvor kommer alle barnålene fra? Altså jeg har støvsugd mange ganger siden juletreet forsvant ut, men likevel dukker det opp grønne stikkere overalt. Den siste fant jeg i margarinet, i går?!

Og for ikke å snakke om SALG. Trenger jeg å si mer?

Og nyttårsforsettene som holdt akkurat til 2 januar.

Og valentinsdagen som kommer snikende fra USA og krever at vi skal fortelle noen (mange) at vi er så glade i dem. Akkurat den dagen jeg har PMS på sjuende omfaret og ønsker hele verden, bortsett fra bisken dit peppern gror.

Morsdagen.

Lykke til! Legg det inn her når du har skrevet ferdig da. Kjekt å få seg en god latter nå i mørketida. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Som @maysofie er inne på, jeg vil vite at en person med utdanning innen hund og adferd er til stede og ansvarlig til enhver tid. Jeg hører om kenneler som stort sett har studenter og utenlandske ansatte uten noe særlig erfaring. Selvfølgelig kan de alltids fint mate og lufte hunder, men om man skal ha ansvaret for de rundt andre, fremmede hunder, og ikke minst sørge for at de har det bra i fremmede omgivelser, så må man ha litt mer erfaring og kunnskap. Personlig foretrekker jeg privat pass der ikke fremmede skal avgjøre om hundene mine skal omgåes andre eller ikke.
    • Jeg har klart en natt hvor hun sov i  syv timer i strekk, men det var unntaket. Men hun er ikke 16 uker enda. 
    • Det som er viktig for meg når jeg har dyret mitt på dyrehotell er at jeg er sikker på at det har det godt. Det vil si at jeg er opptatt av at de oppholder seg på en koselig, ren og hygienisk plass med stort område å bevege seg på. Jeg er også opptatt av sikkerheten til dyret. At det ikke kan stikke av og at andre dyr eller uvedkommende ikke kan komme inn til mitt dyr. Det er også viktig at de har en avtale med veterinær som kan komme straks om noe skulle skje. Jeg er også opptatt av at dyret skal få mye daglig aktivitet og lek. Det er også fint med oppdateringer daglig, gjerne flere ganger hver dag med bilder og video av hvordan dyret har det, gjerne av aktiviteter og lek.
    • Vanlige 'gammel-manns vorter' (dog uten betennelse og puss) og dessverre kreft er vel det jeg har vært borti på gamle hunder. 
    • Takk for svar.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...