Jump to content
Hundesonen.no

Kåseri

SusieB

Recommended Posts

Ville kanskje tatt et større emne om du ikke er så flink til å skrive kåseri, da er det enklere å dra frem forskjellige elementer, men samtidig beholde den (viktige!) røde tråden. F. eks gamle mennesker og "alt var så mye bedre før", eller noe sånt.

Etterjulsvinteren. Der har du masse å skrive om. F.eks: Godterikjøpepress i butikkene med alt julegodtet til halv pris, som man hamstrer inn og tror man har billig lørdagsgodt til ungene helt til juli omtrent. Men allerede den 20 januar er det borte. Hvor? Hør med gubben :lol:

Eller når det er skidag på skolen med en dags varsel, for det kom plutselig litt snø, og du vet at barnas skiutstyr skal stå pent der du satte det fra deg i fjor. Og det gjør det. Med unntak av den ene skiskoen...

Og hvor kommer alle barnålene fra? Altså jeg har støvsugd mange ganger siden juletreet forsvant ut, men likevel dukker det opp grønne stikkere overalt. Den siste fant jeg i margarinet, i går?!

Og for ikke å snakke om SALG. Trenger jeg å si mer?

Og nyttårsforsettene som holdt akkurat til 2 januar.

Og valentinsdagen som kommer snikende fra USA og krever at vi skal fortelle noen (mange) at vi er så glade i dem. Akkurat den dagen jeg har PMS på sjuende omfaret og ønsker hele verden, bortsett fra bisken dit peppern gror.

Morsdagen.

Lykke til! Legg det inn her når du har skrevet ferdig da. Kjekt å få seg en god latter nå i mørketida. :lol:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...