Gå til innhold
Hundesonen.no

Ny side (Blogg og Bilder, oppdateres jevnlig)

Guest Maritus

Recommended Posts

Guest Maritus
Skrevet

Ta en titt innom, gjerne legg igjen en beskjed i gjesteboka, litt tips og si hva som var bra og ikke bra :icon_redface:

(Har ikke helt funnet ut av bildene ennå, men det kommer)

• 2 weeks later...
Guest Maritus
Skrevet

Ja, nå har jeg skrivd litt i bloggen, kan ta litt før det viser seg, men med tålmodighet kommer det frem. Jeg vil fortsatt ha tilbakemeldinger om hva dere synes kunne vært bedre, eller er bra/fint... Jeg setter pris på alt :whistle:

Guest Maritus
Skrevet

Ingen som har noen kommentarer eller tips? Uansett, bloggen er oppdatert :icon_clapping:

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Guest Maritus
Skrevet
Kjempefin side :ahappy: Har du lagd den selv?

Ja, har det :) Jeg skal si jeg satt lenge og grubla på hvordan dette her gjøres før jeg satt i gang og prøvde det ut på alvor :)

• 4 weeks later...
Guest Maritus
Skrevet

Har gjort om her og der, har også kommet en til kanin hit til oss. Det er også kommet noen bilder ++ og bilder av begge kaninene :icon_redface: Fotoalbum får også snart flere bilder... Håper både tips og råd!

Skrevet

På "vårt utstyr" (ellerno) er teksten plutselig grønn. Det kan da vel ikke være meningen?

Ellers oversiktlig og grei side. Er det template fra freewebs eller har du kodet selv?

Guest Maritus
Skrevet
På "vårt utstyr" (ellerno) er teksten plutselig grønn. Det kan da vel ikke være meningen?

Ellers oversiktlig og grei side. Er det template fra freewebs eller har du kodet selv?

Temaplate fra freewebs. Har ikke helt greie på det kodegreine :icon_redface: Nei, det er ikke meningen. Har egentlig slettet siden, den skulle egentlig ikke vært der :ahappy:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...