Aussieglis Skrevet 26. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2008 Noen som vet hvem man kan høre med hvis man er ute etter et dogman dekken (av den tykkeste sorten) i 30cm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 26. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2008 Jeg ville spurt i butikker som fører dogmanprodukter om de kunne ta det inn for deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 26. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2008 Felleskjøpet f.eks? Ser mye dogmanprodukter på fk.no, men betyr det at ALLE fk butikker i hele landet kjøper inn varer hos dogman? Og vil det være greit å høre med den lokale fk-butikken selv om jeg ikke finner annet dogman-utstyr i butikken? Sorry for rare spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 26. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2008 Tja, skader vel ikke å prøve? Med mindre du er redd for å dumme deg litt ut for noen du kanskje har tenkt å invitere med på date..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 26. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2008 LOL, neida det har jeg ikke tenkt på Jeg hater bare å spørre fremmede folk rare spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 27. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2008 Sorry for rare spørsmål Jeg hater bare å spørre fremmede folk rare spørsmål Du overlevde jo fin-fint den første gangen her, så jeg tror du bare kan kaste deg ut i det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 27. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2008 Jeg tror XXL har den. http://www.xxl.no/xxl_templates/Produkt.aspx?id=54234 Men det er 40 centimeter... Vet ikke om de har mindre i butikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar