Gå til innhold
Hundesonen.no

Obtrackdekken

Nirm

Recommended Posts

Jeg ville heller kjøpt Back on track dekken, men var eeegentlig ikke det du spurte om.... :P

Må man bare ha ett dekken? ;) Jeg vil ha et Back on track og.... :P

De har et hver her, superfornøyd med de. Ypperlig til å holde temperaturen under trening i pausene og såpass mange str at det ser ut som det er skreddersydd. Men det er jo ikke noe varmedeken liksom.

Takker. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har, det svarte... Husker ikke hva det heter i farta. Er veldig fornøyd med det. Sitter som støpt og virker som det er grei kvalitet. Men det blir litt tynt når det er kaldt for oss, så må enten ha genser under eller et til dekken over for at hun ikke skal fryse hvis hun ikke spretter rundt selv.

Prisen varierer etter størrelse. Knøttis sitt kom på 520. Men det er jo ikke store filla da. de som er større blir dyrere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billigst å kjøpe fra USA, cleanrun.com

Men for all del, det blir dyrere med en gang - fordi når man først bestiller derfra så blir det endel :wub:

Åh nei Martine, hvorfor komme med den siden? Nå fikk jeg lyst på kobbel i knallfarger og morsomme godbiter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men for all del, det blir dyrere med en gang - fordi når man først bestiller derfra så blir det endel :wub:

OT:

Jeg vil shoooooppe, men hvor mye er det i frakt og toll? koster det ikke en del for å få det inn til norge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har erfaring med disse Obtrackdekkene? Pluss og minus.

Og hva koster de?

Kjenner folk i Sverige med det. Finker veldig bra når du skal gå hunder opp/ned og til veldig kalde dager på tur o.l. Det funker ikke noe bra på hunden i bil på kalde dager.

MEn det sitter veldig godt på hunden og gir god bevegelse frihet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner folk i Sverige med det. Finker veldig bra når du skal gå hunder opp/ned og til veldig kalde dager på tur o.l. Det funker ikke noe bra på hunden i bil på kalde dager.

MEn det sitter veldig godt på hunden og gir god bevegelse frihet.

Tenkte å bruke de til å gå de opp og ned med ja. Dekken til å vente med har jeg, men de sitter ikke så godt som jeg ønsker, så i bevegelse så henger de på halv tolv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor måtte du? :dribble:

Det er jo slutten av januar jo ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Personlig er jeg veldig glad i bichon-rasene, selv om de krever litt klipping og børsting. Med riktig sosialisering og trening så er de fine familiehunder som kan være med på det meste. Om dere lener mot spaniel så synes jeg personlig at springeren er et bedre valg. Cockeren og de mindre (king charles og cavalier) har mye helseproblemer. De er fine familiehunder, men krever også litt pelsstell. Shetland sheepdog kan være et alternativ. Hvis dere ikke vil ha pelsstell i det hele tatt så ta en titt på dansk/svensk gårdshund. De kan bjeffe når det kommer besøk, går folk på veien, osv. men ikke noe mer enn de fleste andre små raser. De er glatthåret, men røyter da korte hår minst et par ganger i året, som er normalt for alle røytende raser. De er aktive og trenger både fysisk og mental aktivisering, og kan kanskje minne litt om beagle hvis det er utseende som trekker der. Mellompuddel eller dvergpuddel er morsomme og allsidige hunder, de må klippes/børstes.
    • Takk for utfyllende svar og gode råd!  Hvis vi skulle se på en mindre hund, er det noen raser du vil anbefale da?   Hvis vi lener mot spaniel: vil en cocker spaniel eller springer spaniel være et bedre valg? 
    • Har jobbet i kafé tidligere, og etter det jeg kan huske så benyttet vi oss av et spesifikt middel for å bløtlegge bestikk i noen minutter før steamer. Het vel «Dip-It» eller noe sånt.
    • Det ser jo ut som at det virker å bruke strup, men jeg ønsker ikke å bruke det på hundene mine uansett. Mykere metoder tar nok lengre tid, og krever sikkert mer av meg som hundefører, men jeg ønsker heller å legge inn den innsatsen enn å påføre smerte på hundene mine. Hva forskning sier er ikke så relevant for meg, når jeg ser at jeg klarer å oppnå det jeg ønsker uten å bruke brutale metoder så gjør jeg selvsagt det.  Ingen av mine hunder er enkle typer, så når det går an å få de til å fungere godt uten bruk av vold så tenker jeg det skal være mulig for de fleste. 
    • Det er veldig lenge siden jeg har brukt noe slik(da jeg gikk på folkehøyskole for 20+ år siden). Men jeg husker at man skulle skylle før man satte inn i maskinen. Jeg fant også dette, om det er til noe hjelp; Oppvaskmaskin til industri: Slik får du best resultat - Machine Products Storkjøkken AS
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...