Lollipopp Skrevet 22. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2008 Jeg fikk meg værtfall en god latter når jeg så dette? Er du en som bruker det eller ler av det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quarlo Skrevet 22. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2008 Jeg er en sånn som rister litt på hodet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.J Skrevet 22. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2008 Seriøst?? Er det meningen at folk skal bære bikkjene som vesker ! ? Nå går folk for langt altså. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lollipopp Skrevet 22. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2008 Seriøst?? Er det meningen at folk skal bære bikkjene som vesker ! ? Nå går folk for langt altså. Ja helt enig.. Jeg måtte le når jeg så det, men det er jo egentlig ikke noen ting å le av :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 22. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2008 Finnes den i størrelse Aussie tro?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 23. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2008 Jeg ler ikke gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
giggi Skrevet 23. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2008 Jeg ler ikke gitt. Da har vi noe til felles. Syntes det var himla teit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maritaa Skrevet 23. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2008 Det så jo veldig behagelig ut da.. <_< Huff, dakar hunden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 23. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2008 Jeg ler ikke gitt. Da er vi fler. Lurer på hvor dette skal ende egentlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lockheed Skrevet 23. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2008 Får man denne til 65kg's hunder? Lockheed kunne trenge en.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helle Skrevet 23. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2008 Hva er det med nesen til hunden på bildet forresten? Pleier den rasen der å ha så mye hud over der at det blir til en fold? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 23. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2008 Jeg har et plagg til hunden med håntak jeg! Men det er en redningsvest og skal redde hunden fra litt mer enn at den kanskje må gå på den våte asfalten...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helle Skrevet 23. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2008 Jeg har et plagg til hunden med håntak jeg! Men det er en redningsvest og skal redde hunden fra litt mer enn at den kanskje må gå på den våte asfalten...! sånnt plagg har jeg også til hunden min forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quarlo Skrevet 23. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2008 Er det meningen at de skal bæres som en veske??! Da må jeg le litt likevel, ikke fordi det ikke er tragisk, men jeg er jo velsignet med en sær humor. Jeg tenkte det var et håndtak som gjorde det lettere å heise de opp i mutterns armkrok hvis det kom en skummel hund forbi ellerno jeg... EDIT: manglet en "ikke" der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 23. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2008 Jeg verken ler eller bruker det. Skjønner ikke greia, hvor gøy er det for en hund å bli båret sånn? Og hvorfor skal den bæres i det hele tatt? Redningsvester med håndtak skjønner jeg, men ikke dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 23. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2008 Æsj.. må være ekkelt å henge og dingle med beina på den måten der da.. appropo bein, de er jo til å gå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 25. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2008 Jeg har et plagg til hunden med håntak jeg! Men det er en redningsvest og skal redde hunden fra litt mer enn at den kanskje må gå på den våte asfalten...! LOL, den var jo bra da Redde dem for å gå på asfalten. Husker når jeg akkuratt hadde fått Blondie og alle sa til meg at jeg måtte la henne gå litt osv. Jeg elsket å la henne gå for å si det sånn og maste på mamma når hun var stor nok til å få gå på tur, hihi. Men da var vi jo på hennes første utstilling når de sa det. Hun var liten og stedet var stappet av store skumle folk og hunder som måtte skynde seg til ringen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar