TrudeM Skrevet 22. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2008 Hei! Jeg holder på å utdanne meg til hundemassør hos Axelsons, og trenger i den forbindelse praksistimer. Massasje kan hjelpe ved stress/nervøsitet, spenninger, dårlig sirkulasjon, stivhet, leddsmerter, halting og artritt/artrose. Massasje er ikke kun for hunder som har problemer eller er skadet. En frisk hund kan ha like mye nytte av massasjebehandlingen. Får en frisk hund regelmessig massasje, vil risikoen for skader minske. Vil du at din hund skal få en time med massasje gratis, kan du ta kontakt med meg på tlf 97 60 58 91 eller sende en mail til [email protected]. Jeg bor i Moss, så det er fint om du bor i nærheten. Med Vennlig Hilsen Trude Marlene Dickinson Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 22. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2008 Jeg har sendt deg en mail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 22. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2008 Pm sendt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lollipopp Skrevet 22. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2008 Sendt en mail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jane Skrevet 22. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2008 sendt deg pm, jeg bor også i Moss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vala Skrevet 23. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2008 Pokker, jeg vil flytte til Moss jeg :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turnip Skrevet 23. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2008 Har send deg en mail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar