alisha Skrevet 22. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2008 Noen som er med på et hunde treff og eventuelt trening av utstilling osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.J Skrevet 22. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2008 Hei! Hvor i Hordaland bor du? Vi er en liten gruppe her på sonen som går en del turer i Bergen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akita Skrevet 22. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2008 Hei såg du hadde skreve til meg inne på hjemmesiden min. Har en blandings hund med mest BC i seg. en passe stor jente. og vi vil gjerene være med på treff. Anette & Akita Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alisha Skrevet 23. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2008 Jeg bor på osterøy, men kunne kommet meg til bergen sentrum:) Noen som vil Treffes og kanskje trene litt med hundene, kanskje litt utstillings trening og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alisha Skrevet 23. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2008 Hjemmesiden min er; http://piczo.com/dalmatineralisha om noen vil se;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar