Gå til innhold
Hundesonen.no

Hund i sengen

Djervekvinnen

har du hunden i sengen/møblene?  

31 stemmer

1. 1.

• Ja selvfølgelig!!
      9
    • Noen ganger
      16
    • Nei aldri i verden!!
      6

Recommended Posts

Skrevet

Mona får ligge i sofaen.. men selvfølgelig må hun ned dersom det er mange som skal sitte der, vi prioriterer oss selv foran hunden når det kommer til det :)

Skrevet

her er det strengt forbudt for hundene å gå i senger, men sofanen er greit.

hundene våres får ikke oppholde seg på soverommene våres så enkelt er det, de har to ganger og en stue de får lov å være i så hvorfor skal jeg da ha dem på soverommene også.

Skrevet

lucas får oppi sofaene mine (en til mamma og en til pappa) men ikke sofaene oppe, får og i senga mi, men om natten ligger han i buret. :)

Skrevet

Eso får ligge i senga mi + sofaen om han vil (teppet hans ligger alltid i 2-seteren, å det er alltid den sofaen han velger, så er det litt enklere å holde den fri for hår ihvertfall)

Skrevet
Sjelden, mamma vil absolutt ikke ha en hund i sofaen og i senga er jo helt utenkelig :roll:

Høres ut som om du har en meget fornuftig mor! :)

Skrevet

ja hun får lov.. hun er jo så søt.. hihi

Hun får lov for hun varmer meg om natta.. er såååå ensom... (singel lovet vettu)

så det er behagelig å ha noe varmt inntil meg... da kan ejg drømme om at det er en prins.. hehe

Nei liker å ha henne der.. for da vet jeg alltid hvor hun er om natta når det gjelder senga.. soffan ble bare slik..

Skrevet

Tussi får ikke lov til å være i senger, og soffaer ihuset... hun hat et teppe opp og en kurv på rommet mitt som er hennes steder. Men når hun blir redd håpper hun automatisk opp i ting (eller kryper unner noe) så da får hun noen ganger lov til å komme opp i soffaen eller i en stol...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...