Gå til innhold
Hundesonen.no

Har du noe kallenavn?


Maria

Recommended Posts

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar
Apropos 80 år gammel dame, moren min hadde lyst til å kalle meg Olena. :P Av alle ting. Hun fikk ikke lov av far heldigvis.

Eh! Jeg fikk navnet Wigdis jeg! <_<

Det er ingenting det! Jeg skulle hete OLGA SOFIE jeg! Det er ikke 80år det er 100!

Moren til en veninne heter det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingenting det! Jeg skulle hete OLGA SOFIE jeg! Det er ikke 80år det er 100!

Hihi, Olga er et morsomt navn da. :P Kanskje ikke som ekte navn, men det hadde vært litt gøy å ha det som kallenavn. *raring*

Edit:

Eh! Jeg fikk navnet Wigdis jeg! <_<

Wigdis er ikke ille da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, Olga er et morsomt navn da. :| Kanskje ikke som ekte navn, men det hadde vært litt gøy å ha det som kallenavn. *raring*

Edit:

Wigdis er ikke ille da!

Eh, jo! Sikkert greit navn, til en på 50år...!

Har møtt mange som heter Vigdis, men de er ganske mye eldre enn meg liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På barneskolen ble jeg kalt Musa... :| Vi fremførte Musevisa på en eller annen juletrefest der jeg spilte en av museungene og etter det slapp jeg ikke unna kallenavnet... <_<

Ellers er jeg "jentungen" i følge pappa...

I geekenes verden er kallenavnet mitt som regel TiXer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel jeg har Amandus (sangen Amandus dokkemann, tror det ble sånn etter at jeg fortalte at min første bamse het Amandus men er egentlig ikke sikker), ellers blir jeg kalt Mandii og Wanda, det første er bare en forkortelse av navnet mitt og det andre vet jeg ikke hva er for no, regner med at det er en type forkortning. Når mamma blir sint på meg kan hun kalle meg Amanda Nikoline, dette er fordi det er det jeg egentlig skulle hete men så ble det urettferdig for søss hvis både jeg og broder'n skulle hatt mellomnavn og ikke hu. Ellers var det i en periode jeg ble kalt plaskebodil som jeg ble forklart først i går at var etter en kjøttetende fisk en venninde av hun som kalte meg det hadde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min samboer kaller meg "pandaen" :icon_redface: han synes det er verdens vakreste dyr nemlig.... så da tar jeg det som et kompliment :blink::blink:

Så søtt :P

Jeg blir kalt Pølsa jeg ;) Det er vel pga av at etternavnet mitt er Paulsen. GoJJo og typen kan finne på å kalle meg Pølsimus Maximus :P Ellers kaller venner meg også bare Paulsen.

Er veldig sjelden goJJo kaller meg Marianne egentlig... Vi reagerer egentlig på det begge to når hun sier det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Anky har vel vært kallenavnet mitt siden jeg var åtte år og flytta til Trondheim.

Og uansett hvor jeg har vært opp gjennom tiden har alle kalt meg anky, og det uten at jeg har nevnt at jeg hadde blitt kalt det før. Hmm...

Hos mamma er det tinemor som gjelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste vennene mine og min mor kaller meg Atanone(Renate på Alvisk), og mamma får også noen innfall inni mellom og da blir det Ronja(og slenger gjerne på røverdatter)... Men det hender seg de slår til å faktisk sier Renate inni mellom :hmm: Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Litt av problemet er at om man avler renrasede hunder så får man konsekvenser i det at man ikke får registrert valpene, mens med blandingshunder så er det litt mer "fritt frem". Dessverre. Og det er lite man kan gjøre så lenge hundene har tilgang til mat, vann og ly, og får det tilsynet de har behov for helsemessig.
    • Hei.. Jeg blir så frustrert.. Noen jeg så hadde valper liggende ute på finn i starten av året (valpene født i Desember), har nå parret tispa igjen på første løpetid etter forrige kull, dette skjer så ofte og jeg blir kvalm! Er det virkelig ingen lov som skjermer de stakkars tipsene for sånt? De blir jo brukt som pengemaskiner. "Oppdretter" får søte små valper og itillegg så tjener de GODT på det, vinn vinn tenker de..  Ikke bare skal de ha nytt kull, men rett etter å solgt valpene fra forrige kull så ble både mor og far (de eier begge selv) lagt ut for omplassering på finn, dette ett eller annet vås om at de skulle bruke tid på Gud og hadde blitt frelst og blabla. Jeg blir helt paff.. Men viser seg jo at hundene aldri ble omplassert allikevel for nå har de lagt ut ny annonse om at de venter valper i August, fra samme tispe og hannhund... Har forresten screenshot fra annonsen til forrige kull. Er det lov å holde på sånn? Rådrift på tispa for at de har funnet ut at de tjener gode penger på det?!  Gjelder forresten Malamute/husky blanding, hvite hunder, du finner de på finn 🤪
    • Takk for tipset, fikk plass så nå får vi testet ut<3
    • Hei! ☺️ Er det noen her som forer med Dyrisk? Er dere fornøyde?
    • Nei, hu har i grunn spist det samme i en stund nå, og er vant til å spise variert. Jeg får ta meg en tur til veterinæren og snakke med de. Takk for svar 😊
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...