Wulfi Skrevet 21. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2008 Noen herfra som var der? Hva stillte du? Hvilken dommer hadde du? Og hvordan gikk det? Jeg stillte Prada (CCPP) på lørdagen, og hun ble beste jr tispe, og fikk HP. Det er vi VELDIG fornøyd med, for dommeren, Rita Reyners delte ut mye blått, en gul, og en KIP. En pirkete, tøff, og bra dommer synes jeg. Noen som har bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 21. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2008 Er allerede et emne om det. http://dyresonen.no/forum/index.php?showtopic=31231 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wulfi Skrevet 21. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2008 Ops... Jeg lette uten å finne. Sorry... *tusler inn dit* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 21. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2008 Da stenger jeg denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar