Gå til innhold
Hundesonen.no

Treningstreff i Oslo?

Guest LilleSkrekk

Recommended Posts

Skrevet

Hvor tenker dere å trene? Jeg jobber natt til mandag, så hadde vært digg med en god å sliten Abby. Stemmer for enten så tidlig eller så sent som mulig, så jeg rekker å sove litt på dagen.

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Jeg må nesten se an om jeg kan være med.. :S Været er ikke så bra, og jeg har jo helt glemt at jeg drar til Tyskland på mandag :lol: Jeg skal se an og gi beskjed, jeg.

Skrevet

Jeg kan kanskje på søndag, kunne trengt å få trent litt på fellesdekk med snuppa... Vurderer å starte med henne igjen i mars... Men jeg gidder ikke hvis hun ikke evner å bli liggende :wub:

Skrevet

Jeg blir gjerne med! Sammen med lille frosk han trenger sårt litt passeringstrening med både mennesker og hunder. Han må skjønner at ikke alle elsker ham :)

Men det er vanskelig som det hardbarka labbisen han er.

Vi kan bare søndag, for imorgen er det agility konk.

Skrevet
Har du droppa treningsgruppa helt? :)

Nei da... Derfor jeg skrev "tror", kommer an på når dette treningstreffet blir. Jeg har to hunder jeg kan trene med vettu :)

Skrevet

Jeg blir gjerne med på en liten treningsøkt i morgen hvis det er et sted jeg finner frem til:) Tenkte å ta en treningsøkt på skullerud helt til jeg så denne tråden nå. Er jo koslig å ikke stå helt alene å trene:)

Noen som har bestemt hvor dere skal, og hvem skal? (ikke lest gjennom alle innleggene)

Skrevet

Jeg kan fremdeles... Siden denne tråden ble så stille, så tenkte jeg å dra til byen og trene på egenhånd... Lenge siden tuppa har vært i byen, nå :D

Skrevet

Jeg og Shira tenkte oss en tur til frogner parken til helgen å trene litt, noen andre som vil slenge seg med?

Hva passer i såfall best for folket, lørdag eller søndag?

Skrevet

Vi kan ihvertfall. Med mindre det er slik skøytebane som det var sist jeg var der, men nå ser det jo ut som det blir mildere i været :ahappy: Passer best for oss på lørdag egentlig ....

Skrevet
Jeg og Shira tenkte oss en tur til frogner parken til helgen å trene litt, noen andre som vil slenge seg med?

Hva passer i såfall best for folket, lørdag eller søndag?

Åh, dumt at det er nå til helgen, jeg skal være (reserve)skriver i Letohallen både lørdag og søndag :ahappy:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...