RaW_DeNiM Skrevet 28. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2008 okei. kjøpte kamera i dag. får se om det hjalp noe. LOl kjøpte også nytt bånd til Maia:p nesten så hun tipper forover:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne N Skrevet 29. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2008 Så nydelig Elsker rynkehunder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 29. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2008 Naaaw Tøffing med tøffinghalsbånd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane&Kaiza Skrevet 29. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2008 Så søt;D elsker shar peier <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaW_DeNiM Skrevet 29. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2008 Hehe. hun er som en unge. og maken til personlighet da gitt. Noen bilder til av linselusa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaW_DeNiM Skrevet 7. Mai 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2008 Vel i dag blir ble Maia 7mnd gammel og får vel oppdatere litt på bilde fronten. Først ett bilde fra 21/4/08 26/04/08 og en liten filmsnutt. (lang) Og bilder fra i dag. Hun begynner og bli en stor jente nå. Og enda mer lydig nå enn før. Og kosete. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Carro Skrevet 22. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2008 Så nydelig hun er! *sjele* Neida Kan godt komme å ta noen bilder med speilrefleks kameraet mitt jeg altså Helt fantastisk da du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shatique Skrevet 22. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2008 Maya er bare helt nydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabriella Skrevet 22. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2008 såå søt hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaW_DeNiM Skrevet 25. Mai 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2008 Oi- sorry for at jeg er litt treg. Men en oppdatering kommer nu. Hehe. bruker ett kamera til 500kr så skal ikke mye til for å få det bedre:p Funker bedre enn mobilen da. Uansett. Maia er snart 8mnd nå, Og her er ett par tre bilder fra skogsturen i kveld. Forøvrig hennes favoritt plass og sitte og "speide" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 25. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2008 Så pen hun er, veldig spesiell rase. Så mange av dem i frankrike faktisk, sånn ute på landsbygda. Har hørt at de egner seg dårlig som familie/selskapshund jeg, at det ikke er en særlig vennlig rase? Men det er bare rykter da, har ikke noe håndfast å vise til. Edit: Ryktene var visst ikke til å stole på, hvis jeg skal tro det jeg leser rundt på nettet nå (måtte jo undersøke hehe). Ypperlig familiehund er det visst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaW_DeNiM Skrevet 25. Mai 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2008 Hehe. jeg vil si at min hund iallefall er en ypperlig familie hund. med ett sinnsykt vaktinstinkt. passer på familien så det flagrer etter. Men snill er hun.. Også mot fremmede som hilser på.. Men Er det noen som ikke hun har sett før så sier hun klart ifra med ett boff. Men som sagt.. en fin familie hund. glad i barn osv. Men alt det der kan variere fra hund til hund som med alle raser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaW_DeNiM Skrevet 7. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2008 maia 9 mnd i dag:D Her med sin bror som jeg har passa snart i en mnd. ( 10 dager igjen til han skal hjem) Litt trøtt om morgenen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
12345 Skrevet 7. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2008 Så fin hun er. Hun er to mnd mindre enn Kaisa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaW_DeNiM Skrevet 7. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2008 tøff i det ytre men snill og god som ett lam... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar