Gå til innhold
Hundesonen.no

Maia-Shar Pei

RaW_DeNiM

Recommended Posts

• 1 month later...

Vel i dag blir ble Maia 7mnd gammel og får vel oppdatere litt på bilde fronten.

Først ett bilde fra 21/4/08

img0149uq2.th.jpg

26/04/08

img0167jg4.th.jpg

og en liten filmsnutt. (lang)

Og bilder fra i dag.

img0190ul5.th.jpg

img0191zy5.th.jpg

img0192it7.th.jpg

Hun begynner og bli en stor jente nå. Og enda mer lydig nå enn før. Og kosete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Oi- sorry for at jeg er litt treg. Men en oppdatering kommer nu. Hehe. bruker ett kamera til 500kr så skal ikke mye til for å få det bedre:p Funker bedre enn mobilen da.

Uansett. Maia er snart 8mnd nå, Og her er ett par tre bilder fra skogsturen i kveld.

Forøvrig hennes favoritt plass og sitte og "speide":lol:

IMG_0304.jpg

IMG_0300.jpg

IMG_0305.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så pen hun er, veldig spesiell rase. Så mange av dem i frankrike faktisk, sånn ute på landsbygda.

Har hørt at de egner seg dårlig som familie/selskapshund jeg, at det ikke er en særlig vennlig rase? Men det er bare rykter da, har ikke noe håndfast å vise til.

Edit: Ryktene var visst ikke til å stole på, hvis jeg skal tro det jeg leser rundt på nettet nå (måtte jo undersøke hehe). Ypperlig familiehund er det visst :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. jeg vil si at min hund iallefall er en ypperlig familie hund. med ett sinnsykt vaktinstinkt. passer på familien så det flagrer etter. Men snill er hun.. Også mot fremmede som hilser på.. Men Er det noen som ikke hun har sett før så sier hun klart ifra med ett boff. Men som sagt.. en fin familie hund. glad i barn osv. Men alt det der kan variere fra hund til hund som med alle raser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men sist så ville ikke vetrinæren ta biopsi fordi de da kan stikke akkurat på det området som det ikke er ondartet. Og motsatt. Måtte operere den bort også vet man om den er godarta eller ondartet.
    • Hei og hopp. jeg skal bytte for til min 10 mnd gamle finske lapphund. Hun er ekstremt sensitiv i magen, får lett diare. Ønsker et skånsomt og selvfølgelig næringstett for. Har per nå Purizon, og har vært fornøyd med det. Men tenker å prøve noe annet og se om magen blir mer stabil da. Vurderer enten Markus Muhle eller Købers. Har noen noen erfaringer med disse formerkene til sensitive hunder? setter pris på alle svar!:)
    • Nå tviler jeg på at det er spesielt farlig, hvis det var vanlige, små muffinspapir. Bare følg med på allmentilstanden. MEN, når det gjelder slike medisinske spørsmål om ting som kan være farlige så bør du alltid kontakte veterinær heller enn et tilfeldig nettforum, facebook, eller tilfeldige folk. Ta en telefon og spør, det kan redde livet til hunden din.
    • Hunden min klarte å spise tre muffinspapir i går når jeg var på toalettet.. papiret var soggy og mykt, men jeg blir jo bekymret. Hun har ikke kastet opp og bæsjet to fine bæsjer i dag . Formen hennes er også helt normal. Men hun hikket både i går og i dag, og jeg har aldri lagt merke til at hun har hikket før. Noen her som har erfaring med hund som har spist muffins/bakepapir😅 er det noe som pleier å komme ut av seg selv? Eller løses lett opp i magen? kan legge til at hun er bare 3.7 kg så ikke den største hunden.
    • Mitt inntrykk med working cocker er at de er slitsomme arbeidsjern med lite ro i kroppen. De vibrerer av energi. Kjøp deg en vanlig cocker og klipp den ned/ikke barber. Men vil ikke du ha en pelshund er det ganske safe å ikke kjøpe pelshund..  Vil ikke du ha jakthund... ikke kjøp en jakthund.  Ganske enkel matte    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...