Tonje Skrevet 19. Januar 2008 Rapporter Skrevet 19. Januar 2008 Traff på en løshund på tur idag. Det var en voksen hannhund,blanding av terv og muligens elghund. Han var en hyggelig kar,som ble med oss på runden vår før falken kom og hentet han. Håper han var chipmerket eller at eier ringer etter han.
Bastian... Skrevet 19. Januar 2008 Rapporter Skrevet 19. Januar 2008 Så bra at dere ringte Falken. Hvor går runden deres? Jeg fikk med meg en lignende hannhund på runden min rundt nidarøhallen to ganger, men det var for 6 år siden, og måtte ringe Falken. Kanskje samme gamle som rusler rundt.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar