bea Skrevet 21. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2008 Shaniè (uttales sha-ni) ... Kallenavn: Baby eller Babe og Shoosh og Soft ice. Kennelnavn: Bjellakis Icy Shani'e Blazsol Samojed Sofia... Kallenavn: So-fi, Krøltopp, Afto-girle, Skjokkolade(Sotolade) Noosh Kennelnavn: Veiviserens Sonja Storpuddel mørkebrun Darwin... Kallenavn: Erlandsen (etter Darwin P Erlandsen, President i Norges dusteforbund, Storm P`s "strek") Bobben Kennelnavn: Praxtars Darwin Bouvier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 21. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2008 Hos mamma er det to hunder: Fant (beardis- blanding) = Fante- gutten, Bamse, Bamse- voffsen, Sopp, voffse-loffsen, lille raringen (han er stor) Kajsa (black and tan dvergdachs)= Kajsa-bajsa, Kajsa-Lill (noe jeg kaller henne), Frøken, Sjefsberta... ja og sikkert mange fler Er generelt sett to artige hunder Staffen jeg skal ha heter Nutricula`s Buddy Best Mate, men kaller ham Tyson, siden Buddy er opptatt av en annen staff her i nærområdet, men jeg kommer nok til å kalle ham Buddy uansett som et kallenavn. Begge hundene hjemme adlyder kallenavnene deres, så jeg tror nok ikke det er så forvirrende som folk skal ha det til dessuten synes jeg Buddy er et fantastisk navn på menneskets beste venn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puzn81 Skrevet 21. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2008 Fido heter min, går også under navnet diffeliffen, difon og fiddel. Men lyder også litjmainn å gutn a mor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burre Skrevet 22. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2008 På stamtavlen : M-T Amin. Til daglig: Burre. Sånn ellers: Burre mann, Burrulf, snurre, Purre( guttene i gata kaller han det) Børre,Gulle gull.Godgutten. jeg sier bare :Kjært barn har mange navn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LeenaM Skrevet 22. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2008 Montro om jeg har skrevet her før? Stamtavlenavn: Lapakis Eira Til daglig: Eira Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civga Skrevet 22. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2008 - Colored Melody`s A Friend To Me "Kenzo" - Nàste heter bare Nàste - Dikkal heter bare Dikkal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brennan Skrevet 22. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2008 Brennan Bahadur, Bamse til daglig. :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimassok Skrevet 22. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2008 Tinka's Aappalu Netah - Netah til daglig (peta, mosijenta) Aappalu er grønlandsk og betyr Rød (som er Netahs hoved farge sammen med hvitt på bryst og poter. N Uch Tinka's Qanik Kilak - Qanik betyr snøfnugg (pga en hel vit flekk på ett ellers lys rødbrunt øre) ok Klak som betyr Rødøre. Kilak til daglig (pilak, morsipia, dronninga) Tinka's Lucky-Luc Lurifaks - Vel det holder å se ham, så skjønner man hvorfor han fikk sitt navn;=)! En herlig glad gutt med verdens artigste tryne, sjeløyd! Luc til daglig (Lukken, dutt'n) Tinka's Årnavik Kiwaniq - Kiwaniq, kivanikka, puttelutt. Årnavik er ei omskriving av det grønlandske ordet Arnavik som betyr hun eller jente. Kiwaniq kom fra Å-kull. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar