Gå til innhold
Hundesonen.no

Påsan


Raksha

Recommended Posts

Nei, har ikke flis i buret, han har et dohjørne med strø av resirkulert papir fra witte molle og har høy både til spising og som underlag. Men store deler av buret er uten noen ting siden dette ofte er bedre for beina til kaninene enn å ha flis i hele buret. Samt at han er renslig, så han bruker kun dohjørnet til å gå på do i. :P Skal prøve å gi han et teppe og se om han vil ha det til å ligge på hvis han ikke bare spiser på det. Ellers har han nok høy om han vil ligge mykt. Stort sett ligger han oppå taket på huset eller rett på plasten.

Edit: Han har en kompostbinge festa til buret som han får bruke når jeg er hjemme, så han har omtrent tredobbelt så stor plass som i buret å bevege seg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Takk. :D

Nei, planen er at han skal videre. Men så langt er det ingen som har meldt interesse for han, så tenker jeg gir det en tidsfrist. Jeg har ikke hastverk med å bli kvitt han, for han er en utrolig herlig liten krabat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempesøt! Hadde jeg vært deg hadde jeg nok beholdt han :drool:

Alle sier det... Da jeg sa jeg skulle være forsterhjem så lo alle og sa at jeg aldri kom til å gi den fra meg igjen, nå er det alle andre som maser om at jeg må beholde han. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

I da flytta Påsan. Går alt etter planen blir han frittgående på et småbruk ved gardermoen. Vi krysser fingra for at han og samboeren finner tonen sånn at han får ha det perfekte kaninliv i mange mange år. :wub:

Men fryktelig trist å se han dra da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...