Raksha Skrevet 17. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2008 Her er lille, nydelige, Påsan. Har han i fosterhjem for dyrebeskyttelsen og er helt forelska. Nydelig og trygg liten sak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 18. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2008 Så fin. Men har du ikke flis i buret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miss-Pernille Skrevet 18. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2008 Ja, har du ikke flis i buret? xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 19. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2008 Nei, har ikke flis i buret, han har et dohjørne med strø av resirkulert papir fra witte molle og har høy både til spising og som underlag. Men store deler av buret er uten noen ting siden dette ofte er bedre for beina til kaninene enn å ha flis i hele buret. Samt at han er renslig, så han bruker kun dohjørnet til å gå på do i. Skal prøve å gi han et teppe og se om han vil ha det til å ligge på hvis han ikke bare spiser på det. Ellers har han nok høy om han vil ligge mykt. Stort sett ligger han oppå taket på huset eller rett på plasten. Edit: Han har en kompostbinge festa til buret som han får bruke når jeg er hjemme, så han har omtrent tredobbelt så stor plass som i buret å bevege seg på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 23. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2008 Jeg er helt forelska Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexandra96 Skrevet 3. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2008 Den var helt nydelig<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 22. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2008 Flere bilder av Påsan: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 22. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2008 utrolig søt da Skal du beholde hann eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 22. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2008 Takk. Nei, planen er at han skal videre. Men så langt er det ingen som har meldt interesse for han, så tenker jeg gir det en tidsfrist. Jeg har ikke hastverk med å bli kvitt han, for han er en utrolig herlig liten krabat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 23. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2008 Kjempesøt! Hadde jeg vært deg hadde jeg nok beholdt han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 23. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2008 Kjempesøt! Hadde jeg vært deg hadde jeg nok beholdt han Alle sier det... Da jeg sa jeg skulle være forsterhjem så lo alle og sa at jeg aldri kom til å gi den fra meg igjen, nå er det alle andre som maser om at jeg må beholde han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 9. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2008 I da flytta Påsan. Går alt etter planen blir han frittgående på et småbruk ved gardermoen. Vi krysser fingra for at han og samboeren finner tonen sånn at han får ha det perfekte kaninliv i mange mange år. Men fryktelig trist å se han dra da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miss-Pernille Skrevet 9. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2008 Åhh, du mener vel inne i det småbruket? Men, han får det nok bra ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 10. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2008 Inne og ute. Selvsagt kaninsikra. Fikk mail i går kveld, nye eier er helt forelska, så han blir nok der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar