Gå til innhold
Hundesonen.no

Bakbeina til Sjanten


Odin

Recommended Posts

Må bare få ut litt frustrasjon...

Nå ser det ut at det andre beinet til Sjanten bikker litt også.. Kan hende det bare er jeg som ser noe jeg ikke vil se. Er så redd for at han skal ødelegge det også.. Syns han har vært gjennom nok nå.

På det andre beinet hans der han har operert har det oppstått noen knekkelyder uff. Dyrlegen mente vi ikke kunne gjøre noe før han eventuelt begynner og halte. Er så vanskelig og høre hvor lyden kommer fra. Oppe der han har fjernet et bein eller i selve leddbåndet der nede.. Håper vi ikke må gjennom en tredje operasjon..

Sitter og vurderer kastrering. Han er så villmann. Hopper og spretter og er så glad. Stakkars hunden får jo ikke brukt seg ute siden vi bare skal gå korte turer. Og han trekker som en gal ute. Noe som ikke er så veldig sunt for bakbeina hans. Prøver og lære han og gå pent, men er ikke særlig lett. Sikkert jeg som gjør alt galt med han.. Føler meg som en dårlig hundeeier for tida. Kan jo hende kastrering ikke roer han ned, men lurer på om det ikke er verdt forsøket.

Dette blei veldig rotet men måtte bare lufte siuasjonen litt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt at du er frustrert. Men siden hunden din nå kanskje må igjennom flere operasjoner som er nødvendig, så ville jeg absolutt ikke kastrert ham for å se om det har noen virkning.

Og nei, min gutt er kastrert og han er slettes ikke mindre hoppete eller vimsete eller løpende gal for det om :lol: Han har bare litt mindre driv (men fremdeles noe) etter tisper...

Konsentrer deg om det som må gjøres du.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja må jo bare det. Får bare jobbe som en gal i tilfelle vi må gjennom enda flere opearsjoner.. Tror ikke det er så mye igjen på forsikringa siden vi har kosta på opersjoner for over 25000. Nå har han vært i ro siden juli, stakkars..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...