Gå til innhold
Hundesonen.no

Verktøylinjen


Recommended Posts

Jeg installerte den nye verktøylinjen igår. Den ser i all hovedsak veldig fin ut.

Men jeg har reagert på en ting. Hvorfor kommer ikke "akkurat nå" tråden opp under rss knappen om "innlegg"? Alt annet kommer jo der, men ikke "akkurat nå"? Når da sistnevnte tråd absolutt er den mest brennhete tråden på sonen (i historien), så burde jo denne klart også komme frem her?

Skyldes dette en feil hos meg eller er det slik hos alle?

EDIT: En annen ting jeg oppdaget. De innleggene som man da får opp som "nye" og man da klikker seg inn på via undermenyen under "innlegg". Der kommmer man ikke til det nyeste innlegget en selv ikke har lest. Men man havner på første innlegget i diskusjonen. Dette medfører jo at jeg iaf ikke kommer til å bruke knappen noe særlig fordi den gir et mindre godt resultat enn hvis jeg hadde manuelt gått inn på linken på siden. Fordi ved å trykke på den lille knappen ved siden av titteltråden så kommer jeg jo rett til "første" innlegget som er nytt siden jeg så i tråden sist. Eh.. var dette forståelig? *ler*

En annen ting, er det mulig å "redigere" verktøylinjen til å ta vekk noen av delene av den? Jeg lurer meg litt på om den "levende titteloversikten" senker hastigheten hos meg nemlig (jada, jeg har verdens verste internettilkobling :lol:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vala... skal se på de punktene du nevner. Du kan selvsagt editere toolbaren hvis du ønsker det. Gå inn på "nedoverpilen" etter dyresonen.no -> Toolbar Options -> Predefined Components... så er det bare å krysse av og på det man vil... :lol:

Du kan også gå inn på "nedoverpilen" og inn på Gadgets, så kan du legge til masse kule ting som spill, nytteprogramer osv...

Tusen takk, Pip. Men siden Marte får det opp så kan det være hos meg feilen ligger. Og for eksempel nå, har jeg vært borte fra sonen en liten stund, men det står "0" under samtlige innlegg hos meg (selv med en F5 av siden). Så det kan altså være hos meg feilen ligger.

(men ja, jeg bruker FF :D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Pip. Men siden Marte får det opp så kan det være hos meg feilen ligger. Og for eksempel nå, har jeg vært borte fra sonen en liten stund, men det står "0" under samtlige innlegg hos meg (selv med en F5 av siden). Så det kan altså være hos meg feilen ligger.

(men ja, jeg bruker FF :D)

Jeg misforstod deg, den er kun på "rulleteksten" den kommer opp på hos meg også :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...