Gå til innhold
Hundesonen.no

Pepalfa's Esp-Ecial - "Callaway"


xxx12345

Recommended Posts

  • Svar 102
  • Created
  • Siste svar
  • 2 weeks later...
Skrevet

Hallais! :)

Ja, da har jeg faktisk fått løpetid - ikkeno lureri denne gangen selv om jeg ikke går rundt og skvetter akkurat. Men tisser gjør jeg, masse, hver femte meter når jeg er ute. Må jo la alle vite at jeg har blitt voksen?

Mamsen sa at når jeg først skulle vente til nå, så kunne jeg ventet til over helgen da. Men hallo?! Skjønte ikke poenget hun da- det er jo der det er så masse hunder jeg må skvette litt vel? Så måtte jeg gå i ring og stå pent. Gå i ring, greit nok. Stå pent=kjeedeeliig! I alle fall når jeg sto på bord og ikke hadde noe å se på, bare fordi jeg skulle bli tatt bilde av! Så jeg snudde meg jeg, sånn at jeg kunne gløtte ut :)

Men sånn ser jeg ut nå da, selv om mamsen og onkel sier at jeg er penere enn jeg gjør meg på bilder:

callawayoppdal.jpg

Cya's!

Skrevet

Nammin! Snuppa er blitt voksen jooo... Hvor ble det av det svarte lille bustrtrollet?

Og snuppa er vakker! :)

  • 4 months later...
Skrevet

Hey! Jeg har hatt bursdag jeg :P

I går ble jeg ett år - jøjje meg som tiden flyr. Synes det var bare nettopp jeg at jeg kom flyende fra Gøteborg og gjorde nordbagge av meg. Så her så jeg ut da:

sotest2.jpg

Sant jeg var søt?

Det er jeg ennå da, selv om jeg har blitt litt større. Jeg er ikke så veldig stor likevel da. Mamsen sier jeg er akkurat stor nok, og det synes visst dommerene på utstillingene jeg har vært på også. Så her ser jeg ut nå:

Orkanger08.jpg

Jeg skal visst på mange flere utstillinger. Det er bra for der er det spennende, med masse folk og hunder. Eneste som er litt dumt da er at dit får ikke Freya være med. Mamsen sier det er for at jeg skal bli mer selvstendig. Dustemamsen - skjønner hun ikke at Freya er helten min? Neste helg skal vi på lang biltur mamsen og jeg, ny utstilling sier hun. Kanskje vi sees der?

Hurra for ettårsdagen min :P

Ps: tørket lever fungerer fint som bursdagsgave altså... :P

Skrevet

Takk takk sier C :P

Ja, tiden flyr virkelig. Inntrykket forsterkes av at hun er så liten (samtlige valper som stilte på Orkanger i helga var større enn henne) - hun er litt sånn evig valp :P

  • 4 months later...
Skrevet
C hilser tilbake og takker for komplimentene. Snart kommer det nye bilder av snuppa også :D

gleder meg til å se flere bilder :D hun er bare så pen

  • 1 month later...
Skrevet

Å stille opp på bord er oppskrytt, så derfor var det svært vanskelig å få tatt et skikkelig oppstillingsbilde. Her er hun i bevegelse framover, men hun ser ikke så verst ut lell :P

callaway1.jpg

Skrevet
Tøffe lille barte-dyret, de ser ordentlig stilige ut :P

De er like tøffe som de ser ut :P

Utrolig flott bilde, er det tatt hos fotograf? :P

Jepp, vil du ha navn og nummer? :P

Vakre Callaway!

Søtnosen til mor det ja :P

Se DER ja :P Der var pelsen litt mer sveisen.. Så FLOTT hun er blitt Linkr :P Kommer dere til Stange?

Ja, det kommer seg med alderen! Nei, ikke til Stange i år, vi skal til Sunndalsøra.

  • 3 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...