Gå til innhold
Hundesonen.no

Drammen | Bilder fra treffet 8.mars!

TineSimbaNana

Recommended Posts

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar
  • 3 weeks later...

Hvem kommer? Lørdag 8.mars - 12.30

Tine med Nana og Loppa

Guri med Aida

Anette med Norma, kanskje Orry også

Heidi og Elwira

Gabriella med Bonnie

Marianne med Birk, Dakota og Mocca (hvis ikke noe kommer i veien;)

Har spurt noen flere, bla Emilie med dachs og hennes vennine Julie med sheltie. De skulle komme om de rakk, de skulle også i stallen :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det blir Drammen Park og trening, tar jeg ikke med Orry i hvert fall. Han blir litt furten om folk ikke beveger på seg, og egner seg derfor ikke til den typen treff.

Det er samme for meg hva det blir, men vil gjerne vite det på forhånd :wub: Så tar jeg eventuelt bare med Norma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem kommer? Lørdag 8.mars - 12.30

Tine med Nana og Loppa

Guri med Aida

Anette med Norma, kanskje Orry også

Heidi med Elwira

Gabriella med Bonnie

Marianne med Birk, Dakota og Mocca (hvis ikke noe kommer i veien;)

Emilie med Mira

Julie med Simba

Skal vi si Drammen park?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå hadde jeg faktisk klart å glemme en ting.. Elwira har hatt løpetid nå i noen uker, og jeg vet ikke om hun er ferdig.. Så blir kanskje litt vanskelig nå som det kommer hannhunder også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå hadde jeg faktisk klart å glemme en ting.. Elwira har hatt løpetid nå i noen uker, og jeg vet ikke om hun er ferdig.. Så blir kanskje litt vanskelig nå som det kommer hannhunder også?

Nana har å hatt løpetid, vet ikke om den er helt ferdig! Jeg tar henne med og om det er noen hannhunder som er veldig interessert så holder jeg hun i bånd..

Tror forresten at Simba holdes for det meste i bånd.. men er ikke helt sikker..

EDIT: Virker ihvertfall på Simba (min simba altså) som løpetiden til Nana er ferdig, han er ikke interessert lenger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
    • Noen som har tips til hundefører jakker med lomme bak til barn/junior, eventuelt noen som selger i mindre størrelser enn xs, eller har en kort modell, eller kan skreddersys? Vet Canelana sine jakker kan bestilles på mål, men noen andre? Pinewood sine er fine, men de har selger ingen hundeførerjakker til barn, og deres xs er veldig stor/lang. Trenger ikke være butikker i Norge, hvis noen vet om noen utenlands å, gjerne kommenter lenke😊    
    • Ja, hvis han aldri har lært å være alene på andre tider av døgnet så er det faktisk en ting. En "fordel" med å være ufør og ikke ha med hundene overalt er at de lærer å være alene på helt random tidspunkter.
    • Det går greit å gå fra han om morningen når jeg skal på jobb. Han kan fint være hjemme alene da. At jeg (vi alle) går om ettermiddagen setter han ikke pris på. Han vil være med meg mest mulig. - Lurer på om han har blitt mer sånn med alderen … 🤔 
    • Er han ikke vant til å være alene? Regner med du bruker ting som frossen kong eller tygg for aktivisering osv.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...