Jump to content
Hundesonen.no

Parring av chowchow

Jeampi

Recommended Posts

Er det sant at chow chower ikke kan parre selv? At de alltid må ha hjelp?

Ei i klassen min sa at det var kjent for rasen at de ikke kunne parre selv og dette nekter jeg å tro...noen som vet?

Ehh.. Det høres helt absurd ut..

De er da hunder de også...

Så unnskyld, men det er det dummeste jeg har hørt..

Ja det var det jeg syns også... :-o Men jeg kan jo ikke noe om avl av chow så jeg var ikke 100% sikker :? Men hallo i luken liksom..skal de drive og inseminere hvar gang de skal ha valper da liksom?? #-o Blir bare helt teit :lol:

Ja det var det jeg syns også... :-o Men jeg kan jo ikke noe om avl av chow så jeg var ikke 100% sikker :? Men hallo i luken liksom..skal de drive og inseminere hvar gang de skal ha valper da liksom?? #-o Blir bare helt teit :lol:

Jeg vil si jeg kan ganske masse om den rasen. (Sjølgo jeg? :))

og jeg har ALDRI kommet over noe sånt..

Så kan si 99,9% sikkert at det er bare tull.. :D (ok, 100 %)

Ja, inseminere hver gang, da hadde ikke jeg hatt så lyst å hatt oppdrett med den rasen.. :D

(Har en liten drøm om å gjøre Chow'en til en sporting dog, uten å forandre så mye utseende dems.. Ja, vet. drømmer.. )

Jeg vil si jeg kan ganske masse om den rasen. (Sjølgo jeg? :))

og jeg har ALDRI kommet over noe sånt..

Så kan si 99,9% sikkert at det er bare tull.. :D (ok, 100 %)

Ja, inseminere hver gang, da hadde ikke jeg hatt så lyst å hatt oppdrett med den rasen.. :D

(Har en liten drøm om å gjøre Chow'en til en sporting dog, uten å forandre så mye utseende dems.. Ja, vet. drømmer.. )

Seff kan du masse om rasen når du har den selv :wink: og det blir for teit å inseminere hver gang så det MÅ være feil :?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...