Ann Christin Skrevet 10. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2008 hei.. er det noen som kan si meg om det er riktig at hunden skal gå mot venstre inn i slalomen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartineH Skrevet 10. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2008 Hunden skal alltid gå inn med første pinne på høyre side av seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Imre Skrevet 10. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2008 Hunden skal alltid gå inn med første pinne på høyre side av seg selv. Nei, hunden skal gå inn på höyre siden av pinnen. Pinnen skal väre til venstre for hunden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartineH Skrevet 10. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2008 Nei, hunden skal gå inn på höyre siden av pinnen. Pinnen skal väre til venstre for hunden Hahahahaha!! Godt noen som er mer våkne enn meg. Jeg mente venstre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElinT Skrevet 11. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2008 Hahahahaha! Godt noen som er mer våkne enn meg. Jeg mente venstre Du prøver bare å drive med vranglære du, så du skal få færre konkurrenter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartineH Skrevet 11. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2008 Du prøver bare å drive med vranglære du, så du skal få færre konkurrenter Søren og'!! Ikke avslør meg sånn a :icon_fun: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Imre Skrevet 11. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2008 Du prøver bare å drive med vranglære du, så du skal få færre konkurrenter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wulfi Skrevet 13. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2008 I min uvitenhet så må jeg spørre: Er det et bestemt antall pinner det skal være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linepip Skrevet 13. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2008 I min uvitenhet så må jeg spørre: Er det et bestemt antall pinner det skal være? En slalom består av 12 pinner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wulfi Skrevet 14. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2008 En slalom består av 12 pinner Tusen takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Imre Skrevet 14. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2008 Antall pinner kan väre 8, 10 eller 12 ( så sant det ikke er ulikt i Norge og Sverige) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wulfi Skrevet 14. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2008 Hvordan er det med avstanden da? Varierer det for små og store hunder, eller er avstanden den samme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartineH Skrevet 14. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2008 Hvordan er det med avstanden da? Varierer det for små og store hunder, eller er avstanden den samme? Avstanden skal være 60 cm. Og i regelverket står det at slalomen kan være 8, 10 og 12 pinner, dog har jeg aldri sett at dette blir praktisert i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Imre Skrevet 14. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2008 Så lite som 8 har jeg nok aldri värt med på under noen konkurranse, men 10 har jeg värt med på ved noen tilfeller. Men man blir litt paff "er det slutt allt nå?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wulfi Skrevet 14. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2008 12 pinner, 60 cm. *notere bak øret* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar