Line_ Skrevet 31. August 2005 Rapporter Share Skrevet 31. August 2005 Jeg skal stille 17. sept. i Mjøndalshallen og skal se på NKK Fredrikstad 1 oktober eller når det er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 1. September 2005 Rapporter Share Skrevet 1. September 2005 Jeg skal til Fitjar og Stord HK i november for å se, og så braker det løs med Chani i Ølen i februar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 1. September 2005 Rapporter Share Skrevet 1. September 2005 Jeg skal til Bergen 24 september og valpeshowet i Orrehallen 16 oktober. Skal også prøve å få med meg Stord i november. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 1. September 2005 Rapporter Share Skrevet 1. September 2005 vi har vurdert tidligere i år vikingskipet men jeg tviler på at småen har nokk pels til da, stakkaren er jo så nedrøyta at jeg kan se huden hennes :? valpene har krevd sitt der ja. så det får heller bare være, kan ta det en annen gang vi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 1. September 2005 Rapporter Share Skrevet 1. September 2005 Jeg skal til Bergen 24 september og valpeshowet i Orrehallen 16 oktober. Skal også prøve å få med meg Stord i november. da møtes vi på Stord! Jeg skal heie på dere! Amigo er så fin at han vinner vel alt tenker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 1. September 2005 Rapporter Share Skrevet 1. September 2005 vi skal på bønes og Sotra nå i september.. har lyst å reise til stord og kankskje og stille casper.. øya til speedy ser såå fæl ut at det er nok ikke vits... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 1. September 2005 Rapporter Share Skrevet 1. September 2005 da møtes vi på Stord! Jeg skal heie på dere! Amigo er så fin at han vinner vel alt tenker jeg! tusen takk for det - og så treffes vi på tirsdag :mrgreen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scarlet Skrevet 1. September 2005 Rapporter Share Skrevet 1. September 2005 Jeg skal på NKK stavanger, og Collliklubben dagen etterpå BSBK utstillingen 25 sept. Norsk japansk spisshundklubb 29.10 Stord i november Og Hamar i november Så er det JUL!!! Sikker på at det ikke er noen utstilling for deg i romjulen Silje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 1. September 2005 Rapporter Share Skrevet 1. September 2005 Skal til verdal og steinkjer nå i helgen. Levanger om 3 uker. Orkanger i november og Hamar helga etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 1. September 2005 Rapporter Share Skrevet 1. September 2005 Sikker på at det ikke er noen utstilling for deg i romjulen Silje Hadde det vært noen, så hadde jeg stilt opp jeg!! For da har jeg o fri oggreier, og kunne ha kjørt land og strand!! Dumme arrangører... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calina Skrevet 1. September 2005 Rapporter Share Skrevet 1. September 2005 Tja...om noen av dere er i utlandet, så er det vel en sjanse til å treffe meg... det blir (kanskje, må se an økonomien) Østerrike 1okt så er det Sverige 2 okt, og så blir det vel ingenting før vintershowet i Stockholm 3 dec tenker jeg. Til neste år håper jeg på Spania, Joguslavia og Italia. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 5. September 2005 Rapporter Share Skrevet 5. September 2005 Jeg skal på NKK stavanger, og Collliklubben dagen etterpå BSBK utstillingen 25 sept. Norsk japansk spisshundklubb 29.10 Stord i november Og Hamar i november Så er det JUL!!! BSBK???? :oops: Må forandre litt jeg nå.. Skal kikke på NKK Rogaland. Også skal jeg stille: NKK avd.Rogaland Valpeshow. (Når er den nå igjen? :oops: Norsk japansk spisshund. 29.10.05 Stord. November. (Dato?) Hamar i November. (Dato?) Silje: Du glemte NKK Valpeshow'et.. Du skal jo være med meg. Og er Diego gammel nok til å stilles i Hamar? (Han er født 07.02.05) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 5. September 2005 Rapporter Share Skrevet 5. September 2005 BSBK???? :oops: Må forandre litt jeg nå.. Skal kikke på NKK Rogaland. Også skal jeg stille: NKK avd.Rogaland Valpeshow. (Når er den nå igjen? :oops: Norsk japansk spisshund. 29.10.05 Stord. November. (Dato?) Hamar i November. (Dato?) Silje: Du glemte NKK Valpeshow'et.. Du skal jo være med meg. Og er Diego gammel nok til å stilles i Hamar? (Han er født 07.02.05) Han er gammel nok til Hamar vettu LiLi skal jo stille der, og de er jo nesten tvillinger Hamar er 19 og 20 tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 5. September 2005 Rapporter Share Skrevet 5. September 2005 Det er den første "voksen" utstillingen for LiLi?? Ja, da er de jo akkurat gamle nok.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 5. September 2005 Rapporter Share Skrevet 5. September 2005 Det er den første "voksen" utstillingen for LiLi?? Ja, da er de jo akkurat gamle nok.. Nei, den andre Hun skal stilles helga før også I Orkanger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 5. September 2005 Rapporter Share Skrevet 5. September 2005 BSBK???? :oops: Må forandre litt jeg nå.. Skal kikke på NKK Rogaland. Også skal jeg stille: NKK avd.Rogaland Valpeshow. (Når er den nå igjen? :oops: Norsk japansk spisshund. 29.10.05 Stord. November. (Dato?) Hamar i November. (Dato?) Silje: Du glemte NKK Valpeshow'et.. Du skal jo være med meg. Og er Diego gammel nok til å stilles i Hamar? (Han er født 07.02.05) BSBK= Bergen selskaps ogbrukshund klubb (mener jeg...) det er hverrtfall på Bønes 25 sept Som Christina sa, Diego er gammel nok til å stilles på Hamar ja, og det blir ikke hans første utstilling i junior, den er jo på stord vet du!! (5 og 6 november!) Og vi reiser til Hamar den 19 november, vi skal nemlig stille på søndagen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 12. September 2005 Rapporter Share Skrevet 12. September 2005 therese vil ogs¨åååååå stille toya... men dumme teite regler... :S:S:S:S:S:S:S:S noen som har en hund jeg kan låne?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 12. September 2005 Rapporter Share Skrevet 12. September 2005 Når er den på stord? og hvor langt er det fra Bergen? :? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 12. September 2005 Rapporter Share Skrevet 12. September 2005 Silje: Tør jeg og stille Diego i hamar? Hu der Mona fikk meg litt nervøs nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 12. September 2005 Rapporter Share Skrevet 12. September 2005 Silje: Tør jeg og stille Diego i hamar? Hu der Mona fikk meg litt nervøs nå.. Hehe, vi får se det litt an da vet du ta valpeshowet først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 12. September 2005 Rapporter Share Skrevet 12. September 2005 Hehe, vi får se det litt an da vet du ta valpeshowet først Hu der dama var sær.. Føler Chow Chow folk er litt sære.. Hehe.. (Snakker ikke negativt om selv nå.. Hihi..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 12. September 2005 Rapporter Share Skrevet 12. September 2005 Hu var jo kjempe topp syns jeg Hu mente sikkert at å ta Hamar som trening for utstilling ikke var så bra (for der kan man lett bli nervøs og engstelig siden det er så stort ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scarlet Skrevet 12. September 2005 Rapporter Share Skrevet 12. September 2005 Hu der dama var sær.. Føler Chow Chow folk er litt sære.. Hehe.. (Snakker ikke negativt om selv nå.. Hihi..) Ein del av dem er sære , men det er ganske mange koselige av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 12. September 2005 Rapporter Share Skrevet 12. September 2005 når er utstillingen på orkanger? dit skal jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 12. September 2005 Rapporter Share Skrevet 12. September 2005 Hu var jo kjempe topp syns jeg Hu mente sikkert at å ta Hamar som trening for utstilling ikke var så bra (for der kan man lett bli nervøs og engstelig siden det er så stort ) Sikkert bare jeg som oppfattet hun feil. Dessutten så sa hun det før jeg sa at det var mest trening, også sa hun det med en gang jeg bare nevnte Hamar.. Men,men.. Som hund som eier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar