Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilket kjønn er katten?


SoppenCamilla

Recommended Posts

Guest Gråtass

Nå er det litt vanskelig å se på disse bildene, men jeg vil tro du har en hannkatt. Hunnkatter har kort avstand og hannkatter lengre avstand mellom analåpningen og kjønnsåpningen.

Etterhvert som (hann)katten blir eldre vil du se at han får mer synlig testikkelpose, spes når han står oppreist, hvis han ikke er kastrert innen det, så er det absolutt på tide ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det litt vanskelig å se på disse bildene, men jeg vil tro du har en hannkatt. Hunnkatter har kort avstand og hannkatter lengre avstand mellom analåpningen og kjønnsåpningen.

Etterhvert som (hann)katten blir eldre vil du se at han får mer synlig testikkelpose, spes når han står oppreist, hvis han ikke er kastrert innen det, så er det absolutt på tide ;)

Ja, eh, hvis jeg hadde klart, hadde bildene blitt tydeligere, men det var jammen ikke lett med den halvgaupa jeg har! ;)

Han (siden jeg nå antar at det er det) skal kastreres, han må bare bli gammel nok først! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass
Ja, eh, hvis jeg hadde klart, hadde bildene blitt tydeligere, men det var jammen ikke lett med den halvgaupa jeg har! ;)

Han (siden jeg nå antar at det er det) skal kastreres, han må bare bli gammel nok først! ;)

Kastrering kan gjøres fra 4 mnd alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...