Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultat vintercupen på Sviland

Arielle

Recommended Posts

Hei. .

da har vi vert på vintercupen på sviland og det gikk sånn passe. Første gang i klasse 1 og første gang han har vært og trent andre plasser en på hundeklubben sitt område i Egersund. Så dette var veeeldig spennende, masse lukter, hunder og i tilleg på gress. . . var frost og masse dammer som det var is på og det var jo veeeldig farli... hadde ikke øvt på hinder siden han bare er 10mnd enda, MEN det gikk veldig greit mye kunne vært bedre men men det får vi ta ijen neste gang (låv og håpe :yawn: ) så det ble sånt:

Visning av tenner: 9

fellesdekk 2 min:8,5

lineføring:9

fri ved foten:8,5

dekk fra holdt:7

innkalling:6

stå under marsj:8,5

fritt hopp over hinder:0

helhestsinntrykk:6

totalsum: 144

han hopte hinderet men etterpå gikk han ikke med foten. . . menmen. .. han var veldig vimsete mellom øvelsene og vill helst se på disse sttooore schaferne som sprang runt og som han ikke fikk hilse på. .

håper på bedre resultat neste gang den 20.01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Visning av tenner: 10

fellesdekk 2 min: 9

lineføring: 9

fri ved foten: 8

dekk fra holdt: 9

innkalling: 8,5

stå under marsj: 6,5

fritt hopp over hinder:8

helhestsinntrykk: 10

totalsum: 167,5

så hadde det vært offisielt hadde det vært opprykk. Er veeeldig fornøy med lille bassen som ikke er 1 år engang=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

har helt glemt og legge inn resultatene fra siste men finner ikke det skjemaet men fikk 1 poeng mer en 2 gangen=) i dag er siste gang men jeg skal ikke gå.. Han har blitt litt vanskelig i det siste og er nokk i puberteten så vi trener lite lydighet og heller er strenge på hverdagslydigheten.. <_< MEN jeg skal inn og hente pokalen for jeg er vinner av Klasse 1 :)

hehe var ikke så mangen me at det gjorde noe 3 stykker tror jeg... Men er veldig fornøyd da dette har vært god trening og har fått poengsummer så jeg trodde skulle ta enda lengre tid og få=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
    • Noen som har tips til hundefører jakker med lomme bak til barn/junior, eventuelt noen som selger i mindre størrelser enn xs, eller har en kort modell, eller kan skreddersys? Vet Canelana sine jakker kan bestilles på mål, men noen andre? Pinewood sine er fine, men de har selger ingen hundeførerjakker til barn, og deres xs er veldig stor/lang. Trenger ikke være butikker i Norge, hvis noen vet om noen utenlands å, gjerne kommenter lenke😊    
    • Ja, hvis han aldri har lært å være alene på andre tider av døgnet så er det faktisk en ting. En "fordel" med å være ufør og ikke ha med hundene overalt er at de lærer å være alene på helt random tidspunkter.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...