tm100021 Skrevet 5. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2008 Noen som har lyst å gå en tur i moss/Østfold område?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lollipopp Skrevet 21. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2008 Har ikke fått hunden min enda, men får den på tirsdag/torsdag.. så etter det er jeg innteresert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrudeM Skrevet 22. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2008 Jeg er også interessert:) Hadde akkurat tenkt til å legge ut et innlegg selv, om dette! Send en pm da vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 22. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2008 Så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrudeM Skrevet 22. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2008 Hvor i Moss bor du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jane Skrevet 22. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2008 Vi blir gjerne med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lollipopp Skrevet 22. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2008 Jeg bor på Jeløya. Hunden min kommer på torsdag, men tror jeg skal vente en knapp uke værtfall før jeg sosialiserer meg med mange hunder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrudeM Skrevet 22. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2008 Kanskje det går ann å møtes i Nesparken e.l? Den ene hunden min er skadet så den skal ikke leke/herje med andre, men valpen min trenger sosialisering og jeg ser jo her at noen andre også har valper, så det er jo bare fint:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 28. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2008 Om det blir litt trening en dag, så henger vi oss gjerne med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jane Skrevet 6. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2008 Om det blir litt trening en dag, så henger vi oss gjerne med. Hva slags trening ville du hatt, Nirm ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 6. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2008 Hva slags trening ville du hatt, Nirm ? Gjerne LP trening. Alltid kjekt med nye forstyrrelser og hunder rundt. Er vel ikke så mange her inne som driver med bruks i Østfold? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jane Skrevet 6. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2008 Gjerne LP trening. Alltid kjekt med nye forstyrrelser og hunder rundt. Er vel ikke så mange her inne som driver med bruks i Østfold? LP trening er jeg gjerne med på, kjenner kanskje Lisbeth hundetrener`n min du da, dersom du driver med bruks i Østfold ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 6. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2008 LP trening er jeg gjerne med på, kjenner kanskje Lisbeth hundetrener`n min du da, dersom du driver med bruks i Østfold ? Er det hun som har to BCer? I så fall har jeg snakket med henne på klubben noen ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jane Skrevet 6. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2008 Hun har 3, men uansett.. hadde vært gøy å trent litt med andre hunder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AtoMeRa Skrevet 6. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2008 Vi er med, har en søt liten papillon gutt, født 28-10-07.. =) Vil gjerne sosialisere han med andre hunder så fort som mulig, så et treff hadde vært topp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 6. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2008 Hun har 3, men uansett.. hadde vært gøy å trent litt med andre hunder. Trur vi snakker om samme dama, kan være jeg som roter med antall hunder... En stund siden jeg traff henne nå. Nye hunder er alltid kjekt å trene med, så vi henger oss med de dagene vi ikke jobber. Meløsparken er jo fin å trene i, og ikke like mye folk i som i Nesparken ofte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jane Skrevet 6. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2008 Helt enig, melløsparken er absolutt best, aldri noen folk der heller og det vet jeg alt om fordi eg er der daglig da jeg bare bor 50 meter unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AtoMeRa Skrevet 6. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2008 Når og hvor blir evt dette da?? =) Vi og vår lille Max venter =) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 8. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2008 Vel, jeg aner ikke hvor den parken er, og vi trener heller ikke lp men jeg blir med bare for å gjøre noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lollipopp Skrevet 8. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2008 Jeg er med jeg åå Men Melløs parken? Helt blank der gitt :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 8. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2008 Hvordan er det med neste fredag? Jeg skal en tur over til Strømstad da likevel, da kunne jeg hatt en god grunn til å ta moss - horten hjem igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 8. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2008 Jeg har fri til fredagen. Melløsparken er det grønne området på kartet her. Kjører dere Ryggeveien, så er det umulig å ikke se den (så sant dere ikke kjører med øya lukka da). Lill: Du kan trene litt lydighet, og så kan vi andre sikkert trene litt utstilling sammen med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 8. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2008 Wee Flere som kan på fredag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 8. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2008 Jeg er med! Hah! Jeg kan gå ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 8. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2008 Når passer det for folk da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar