Gå til innhold
Hundesonen.no

Treff i moss/østfold?


tm100021

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Svar 231
  • Created
  • Siste svar

Kanskje det går ann å møtes i Nesparken e.l?

Den ene hunden min er skadet så den skal ikke leke/herje med andre, men valpen min trenger sosialisering og jeg ser jo her at noen andre også har valper, så det er jo bare fint:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjerne LP trening. Alltid kjekt med nye forstyrrelser og hunder rundt. Er vel ikke så mange her inne som driver med bruks i Østfold?

LP trening er jeg gjerne med på, kjenner kanskje Lisbeth hundetrener`n min du da, dersom du driver med bruks i Østfold ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LP trening er jeg gjerne med på, kjenner kanskje Lisbeth hundetrener`n min du da, dersom du driver med bruks i Østfold ?

Er det hun som har to BCer? I så fall har jeg snakket med henne på klubben noen ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har 3,

men uansett.. hadde vært gøy å trent litt med andre hunder.

Trur vi snakker om samme dama, kan være jeg som roter med antall hunder... En stund siden jeg traff henne nå.

Nye hunder er alltid kjekt å trene med, så vi henger oss med de dagene vi ikke jobber. Meløsparken er jo fin å trene i, og ikke like mye folk i som i Nesparken ofte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fri til fredagen.

Melløsparken er det grønne området på kartet her. Kjører dere Ryggeveien, så er det umulig å ikke se den (så sant dere ikke kjører med øya lukka da).

Lill: Du kan trene litt lydighet, og så kan vi andre sikkert trene litt utstilling sammen med deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...