Djervekvinnen Skrevet 4. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2008 Uææ, søsteren min skal gifte seg og hun forlanger at jeg skal holde tale! Huff og huff, bare det å snakke foran så mange mennesker er èn ting, men å finne på noe smart å si er enda værre.. Har noen noen tips? Feks. til sider med inspirasjon, dikt, noe orginalt man kan gjøre ut av det osv. Da hadde jeg blitt veldig glad. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 4. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2008 Forlanger at du skal holde tale? Er du forlover? Man kan uansett ikke forlange det av noen - lag en sang hvis du er ukomfortabel med å holde tale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 5. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2008 Min mann fikk faktisk en bok om "hvordan holde en festtale" av sin forlover i vårt bryllup. Trenger du den kan jeg sende den opp til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 5. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2008 Ja hun forlanger. Søsteren min liker å få det som hun vil :closedeyes: og nei jeg er ikke forlover. Men noe må jeg vel få til. Tenke kanskje lage et dikt.. ikke så langt. Silje: ja hvis alt ser mørk ut, kontakter jeg deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 5. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2008 Søsteren din er en bridezilla... Noe jeg har fått med meg som er ganske pop er at man skriver en tale i eventyrstil med "Det var engang" osv. Du kan jo ta et eksisterende eventyr og tilpasse det til å omhandle søsteren din og mannen f eks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar