Gå til innhold
Hundesonen.no

Brit hundefòr, Lam&Ris


Jettapus

Recommended Posts

Hei

Lurte på om noen har erfaring med Brit Lam og ris fòr? Fungerer det godt på hunder som er meget ømfintlige i magen? Har en Labradorgutt som eneste jeg har klart å få til å fungere rimelig bra er Eukanubas sensitive digestion, men jeg synes det blir mye avføring av det... Pelsen hans er utrolig fin da... Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv brukt Brit foret i 1.5 år nå og har så langt vært veldig godt fornøyd med det. Har brukt både Lam og Ris men har vel brukt mest av høyenergi foret. Hundene mine har vært veldig vine i magen når de har brukt dette foret men skal vel ikke si at de har brukt og ha så store problemer ellers heller da.

Har vel hørt om flere som har hatt hunder med litt ømfintlig mage som har brukt lam og ris med stort hell. Jeg har ialleflall linst like stor tro på dette foret som mange av de sterkt overprisede fortypene som dyrlegene selger.

Men det er vel også slik at det ikke finnes noen fasit på hva som er best for nettopp DIN hund da. Alle hunder er litt forskjellige og det finnes ikke noe for på markedet som alle hunde fugerer optimalt på så dette må du nesten prøve ut selv for og finne ett sikkert svar på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurte på om noen har erfaring med Brit Lam og ris fòr? Fungerer det godt på hunder som er meget ømfintlige i magen? Har en Labradorgutt som eneste jeg har klart å få til å fungere rimelig bra er Eukanubas sensitive digestion, men jeg synes det blir mye avføring av det... Pelsen hans er utrolig fin da... Takk for svar :(

Hvis hunden din er ømfintlig i magen, bør du satse på et fôr som inneholder minst mulig av råvarer som magen må streve med. Det beste er et fôr som ikke inneholder noe han er allergisk mot, og som har lavt innhold av tungtfordøyelige karbohydrater (altså vegetabilske råvarer).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...