Gå til innhold
Hundesonen.no

Hårsekkmidd av for?


Tonje her

Recommended Posts

Hørte det at hunder kan få hårsekkmidd av for, men alle hunder har hårsekkmidd men det kan bryte ut på en hund med svært dårlig immunforsvar. Det er jo noe de har med seg ut av morsliv. Om en hund skulle få hårsekkmidd av ett for den bruker kan jo ikke den hunden være helt sunn og frisk, om den tåler det foret så dårlig at ommunforsvaret går helt ned slik at midden kan komme fram? Synes dette hørtes veldig merkelig ut, spurte min vet og hun mente at det ikke var mulig. Dette gjelder staff. De skal heller ikke ha annet enn lam & ris for. De skal ha blandet valpe og voksen for når de er valper. Er jo merkelig da at de tåler bare lam & ris, det er jo ikke bra. Har selv rasen hun spiser alt like fin i magen og i huden(selvsagt gjelder ikke det med lam & Ris alle staffene da, håper jeg) Bare lurer på hva dere mener om dette? Det er ikke den smittsomme midden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Hvorfor skal en staff bare tåle lam & ris, og må blande valp- og voksenfôr når de er valper? Eller snakker du om en konkret hund nå? Og hvorfor blande maten?

Nei, det er noe en veterinær eller oppdretter har sagt. Jeg skjønner ingenting av dette. Forer mine staffer på royal canin vet ikke hvordan type kjøtt, samme det men de tåler alt jeg gir dem. Jeg forer også bare med valpefor når de er valper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...