Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Vi er veldig hyggelige :P

Så lenge vi ikke diskuterer klikker/nordenstam :P

Jeg er hvertfall veldig fornøyd med forumet, gleder meg til det utvides nå om ikke så veldig lenge :)

Skrevet
Koselig forum, men syns det er kjempebra at vi har klikker vs nordenstamdiskusjoner her. Ellers hadde det blitt alt for kjedelig for meg. :D

Ja, selv om det kan bli temmelig hissig er det jo gøy da! :D Gøy med litt diskusjoner, er jo tross alt et diskusjonsforum! :wink:

Skrevet

Ja, selv om det kan bli temmelig hissig er det jo gøy da! :D Gøy med litt diskusjoner, er jo tross alt et diskusjonsforum! :wink:

Nettopp. Og jeg liker å diskutere, i alle fall skriftlig. Når det er muntlig bare snakker jeg meg bort, haha.

Skrevet

Liker også forumet kjempe godt :D Det er alltid aktivt her, også er det veldig oversiktlig og ryddig. Også blir vi veldig godt kjent hele gjengen, siden vi har den samme lidenskapen: Nemlig Hund! :D

Skrevet
Liker også forumet kjempe godt :D Det er alltid aktivt her, også er det veldig oversiktlig og ryddig. Også blir vi veldig godt kjent hele gjengen, siden vi har den samme lidenskapen: Nemlig Hund! :D

word =D> helt enig :(

Skrevet

Nettopp. Og jeg liker å diskutere, i alle fall skriftlig. Når det er muntlig bare snakker jeg meg bort, haha.

Ja, helt enig. Det samme skjer her... 8)

Skrevet

ja, er jo noen her som har ulike meninger, men det er jo bare bra mener nå jeg.

Tenk så kiipt det hadde vært uten noe uenighet..

Liker meg her jeg vettu..

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...