siljestokka Skrevet 1. Januar 2008 Rapporter Skrevet 1. Januar 2008 Minna meg om en pusekatt vi hadde før
Juniii Skrevet 2. Januar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Januar 2008 Finfin pusekatt ^_^ Takk ^_^
Juniii Skrevet 2. Januar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Januar 2008 Minna meg om en pusekatt vi hadde før Hehe;D Var det hunnkatt det også ? (:
siljestokka Skrevet 4. Januar 2008 Rapporter Skrevet 4. Januar 2008 hmm.. husker ikke.. Jeg var Bitteliten da .. Men tror det var hunkatt ja .. Nå har vi en helt sort katt med grønne øyne
Aina&Kaizer Skrevet 26. Januar 2008 Rapporter Skrevet 26. Januar 2008 Så pen. Veldig fint "ansiktsmønster" eller hva jeg skal kalle det.
Juniii Skrevet 5. Februar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Februar 2008 Tusen hjertelig takk for kommentarer!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar