Gå til innhold
Hundesonen.no

Mine resultater, er det noen som vil oversete??


Tyra

Recommended Posts

Lørdag

Nice young b. , nice head, eyes a little loose, nice topline, g. cout (tror jeg det står), tempeiament could loe better, needs ringtreaining.

Søndag

6 hode, utm uttrykk, utm nos part, g. hals, prop, går tyver ikke å talpere, viser tydelig frykttendenser vilket førandre prisen, rør seg myket slarvig fram, tilf fra siden og bak.

Noen som vil oversete og forklare hva forkortelsene betyr??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag

Nice young b. , nice head, eyes a little loose, nice topline, g. cout (tror jeg det står), tempeiament could loe better, needs ringtreaining.

Søndag

6 hode, utm uttrykk, utm nos part, g. hals, prop, går tyver ikke å talpere, viser tydelig frykttendenser vilket førandre prisen, rør seg myket slarvig fram, tilf fra siden og bak.

Noen som vil oversete og forklare hva forkortelsene betyr??

Kan prøve...

Fin ung tispe, fint hode, litt løse øyne..? fin overlinje, kunne hatt bedre temperament, trenger mer ringtrening.

6 hode forstår jeg ikke... utmerket utrykk, utmerket neseparti, god hals, går ikke helt rett, viser redsel, går "vinglete", fin fra siden og bak.

Det som jeg ser etter desse to kritikkene dine er at hunden trenger å få mer ringtening. Og dette er bare en treningsak, så det bør du kunne få rettet på. Stå på og lykke til videre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal stå godt på. Så vit jeg vet så har Wilma bare hvert på valpeshow en gang og da var hun 7månder. Så jeg har en god del og jobbe med, er bare så redd for at det skal bli flere nuller. :)

Du skriver at det ble null og da forstår jeg ikke hva du mener...? Hvor lenge har du hatt Wilma? Er det en hundeklubb i nærheten av der du bor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal stå godt på. Så vit jeg vet så har Wilma bare hvert på valpeshow en gang og da var hun 7månder. Så jeg har en god del og jobbe med, er bare så redd for at det skal bli flere nuller. :D

Ringtrening,sosialisering,ringtrening,miljøtrening,sosialisering,ringtrening!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver at det ble null og da forstår jeg ikke hva du mener...? Hvor lenge har du hatt Wilma? Er det en hundeklubb i nærheten av der du bor?

Jeg har hat Wilma i snart 7månder. Wilma fikk en null på søndag og da var vi bare 2 hunder. Men på lørdag fikk vi 2 plass og var bare to hunder. Wilma var totelt redd domeren.

De har en klubb her jeg bor men de bryr seg bare om seg selv, jeg er vist ikke den første som forlater Averøya hundeklubb nei. Altså vi får ikke hjelp til det vi trenger hjelp til, kommer det nye medlemer blir du ikke tatimot. Baksnaking. De baksnaket jo meg så derfor trener ikke jeg her, jeg vet om en anen dame på nermere 40år som for også pga hun fant aldri tonen og de som er med i klubben er ikke noe vilig til og finne tonen med folk. Skal du ha hjelp her må du lære deg lydighet også kan vi trene ilag med de. Dresurkurs har de ikke bare valpekurs, så vil vi ha hjelp her må vi melde vår på kurs, men jeg ser ikke for meg noe vit si og dra på valpekurs med en snart 14månders hund.

Det er jo eide og fræna hundeklubb også da som man bruker en time til og kjøre dit en time og en time med trening også en time med biltur hjem igjen. Vi brukter vel en 300.- i uken på og kjøe til trening og hjem igjen, det er greit det ikke er bilig med hund men jeg syns det er litt mye med 300.- i uken. Det starter vel et dresurkurs i eide og fræna hundeklubb i uke 37, men jeg har ingen til og kjøre meg lengere, søsteren min har begynt på skolen nå så det er ikke noen som kan kjøre. Mamma har ikke bil til og ha hund i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det om lydigheten: Hundemennesker av noen av den særeste typen du finner, finnes ingen værre! De er rett og slett pyton synes jeg, nå er jeg heldig å ha en grei klubb hvor jeg får mye hjelp, men kjenner til baksnakking miljøet her ja!! [-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på Eide & Fræna hundeklubb, men nå på lørdag blir min siste trening pga at søsteren min flytter til Molde så hun kan ikke kjøre meg mer. Den damen på 40år har ikke så mye tid lengere fordi hun har hest på for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på Eide & Fræna hundeklubb, men nå på lørdag blir min siste trening pga at søsteren min flytter til Molde så hun kan ikke kjøre meg mer. Den damen på 40år har ikke så mye tid lengere fordi hun har hest på for.

det var jo synd.Håper du finner en måte å få trene på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...