Guest Christine Skrevet 25. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2007 Hvem joiner meg og Ingvild på tur i romjula? Forslag til dato, tid og plass skrives under. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 25. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2007 Jeg gjør! Selvsagt Hva med torsdag eller fredag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 25. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2007 Torsdag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 25. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2007 Torsdag er bra! Når/hvor? Flere som vil være med? Jeg stemmer for et sted hvor man slipper å gå i kø og hvor det går an å ha bikkjene løse (ikke Ladestien med andre ord ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 25. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2007 Skal vi ta estenstadmarka og møtes rundt 10.00? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 25. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2007 Ja, det høres bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 25. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2007 Okei, estenstadmarka, Torsdag klokken 10.00. Jeg og Ingvild møter iallefall opp med våre hunder. Ta med noe å spise/drikke eller ta med penger til å kjøpe mat på hytta.( denne gangen tar vi oss god tid iallefall, haha) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 25. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2007 ( denne gangen tar vi oss god tid iallefall, haha) Fordi det var jeg som ville avgårde så fort som mulig sist gang eller? Dette høres jo koselig ut da, så veldig hyggelig om flere henger seg på også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 25. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2007 Ja, hvem ellers? Kjersti- om du ikke blir med så får du ikke julegaven din! *lokke, lokke* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 25. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2007 Jeg blir gjerne med, så lenge jeg får skyss og låne med meg Stella Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 26. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2007 Er det flere som kan være med? Vi møtes altså på parkeringsplassen på Bekken, i tilfelle det ikke kom fram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 26. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2007 Kom igjen! Bli med da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sweet happi molly Skrevet 26. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2007 hei Mulig vi kan komme, men hvordan kommer jeg meg dit fra sentrum? Er ikke så kjent i byområde :closedeyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 26. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2007 Buss: Nr 36/66 til Dragvoll eller 5/9 til siste holdeplassen før Dragvoll (husker ikke hva den heter). Derfra går du mot skogen, tar ti min kanskje, send meg en pm om du er interessert i å være med, så skal du få nr mitt så jeg kan forklare deg veien. Med bil: Kjør mot Samfundet og videre bortover til du kommer til Lerkendal, her tar du opp mot venstre (første etter gangbrua som går over veien). Deretter kjører du opp til Dragvoll (er skiltet tror jeg, hvis ikke kan du søke opp på kart). Når du har kommet dit, kjører du på den siden av universitetet som er lengst mot skogen. Der går det en lang, smal, rett vei mot noen hus (en grønn garasjelignende sak i alle fall tror jeg), så svinger du mot venstre etter ei lita stund og fortsetter rett fram til du er på en parkeringsplass. Igjen: Send meg en pm, så skal du få nr mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sweet happi molly Skrevet 27. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2007 fikk ikke til å bli med likevell som dere sikkert la merke til. tenkte ikke på at det er jul og det går skjeldent busser til byen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HanneJ Skrevet 28. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2007 Fikk meldinga di Ingvild, men hadde ikke peng til å svare. Har vært hos typen, våkna ganske seint så jeg rakk ikke å komme likevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 29. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2007 Jeg var også på parkeringa klokka 10,men så ingen. Men jeg var der for å gå tur sammen med ei vennine da, Ike er ikke helt klar for tur med andre hannbikkjer ennå gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 29. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2007 Jeg var også på parkeringa klokka 10,men så ingen. Men jeg var der for å gå tur sammen med ei vennine da, Ike er ikke helt klar for tur med andre hannbikkjer ennå gitt Seriøst? Nå på torsdag? Jeg så ingen, og jeg tror vi gikk et par minutter over ti... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 29. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2007 Ja på torsdagen ja. Mulig vi gikk litt før 10 når jeg tenker meg om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 29. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2007 Oj, merkelig at vi ikke møttes, hverken på p-plassen eller når dere var på vei ned. Jeg og Ingvild var der fra kvart på ti vi.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 29. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2007 Kanskje vi ikke tenker på samme parkeringsplass Men vi gikk ikke opp mot hytta vi da,så kan være derfor vi ikke så hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar